Connect with us

سئو کار

دسته:

توضیحات

سئو کار حرفه ای – سئو چیست؟

در سال ‌های اخیر سئو، از مباحث مهم و دغدغه اکثر کسب و کار های آنلاین است. سئو مخففی از Search Engine Optimization است؛ که معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو را می ‌دهد. در واقع بهینه سازی موتور های جست و جو، برای بهبود عملکرد سایت بر اساس استاندارد های موتور های جست و جو و افزایش بازدید کنند گان از این طریق انجام می‌ گیرد.

شاید برای تان جالب باشد که الگوریتم ‌های جدید گوگل تلاش می‌ کنند تا رفتار کاربران اینترنتی را هنگام جست و جو تجزیه و تحلیل کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. برخی ردیف‌ های شغلی در سئو عبارت اند از:

مشاور سئو

متخصص سئو

استراتژیست سئو

سئو کار اجرایی

آنالیزگر سئو

مدیر سئو

حال که با مفهوم سئو آشنا شده‌اید در ادامه این مقاله به مطالبی راجع به سئو کار حرفه ای خواهیم پرداخت. پس اگر به این موضوع علاقه ‌مند هستید و قصد آموزش آن را دارید، ما را دنبال کنید.

سئو

سئو

سئو کار کیست

سئو کار حرفه ای یک متخصص بهینه ‌سازی موتور جست و جو است که به تحلیل و ایجاد تغییراتی بر روی وب‌ سایت ‌ها می‌ پردازد تا آن ‌ها را برای موتور های جست و جو بهینه کند. به زبان ساده ‌تر،سئو کار حرفه ای وب‌ سایت یک کسب و کار را در رده‌ های اول موتور های جست و جو قرار می ‌دهد (حداکثر سازی ترافیک ورود به سایت).

چه چیز هایی برای موتور های جست و جو مهم است؟

۱. کلمات: تک تک کلمات برای موتور های جست و جو مهم هستند. به عنوان مثال اگر کسی پختن کیک را در گوگل جست و جو کند، موتور جست و جو در ابتدا چند سایت را به کاربر نشان می ‌دهد که این دو کلمه در آن ها وجود داشته ‌باشد.

۲. عنوان صفحه: شاید شما هیچ وقت عنوان یک صفحه را ندیده باشید زیرا معمولاً در کد های صفحه نوشته می‌ شوند. اما این موضوع با اهمیت است زیرا این عنوان ‌ها خلاصه‌ ای از این صفحات هستند مثل: عناوین کتاب.

۳. لینک‌ های میان وب ‌سایت: زمانی که یک سایت به سایت دیگر لینک می ‌دهد، در واقع خواندن مطلب آن سایت را پیشنهاد داده است. هر سایتی که لینک‌ های زیادی از وب سایت های دیگر دریافت کند، معتبر شمرده می‌ شود.

۴. کلمات لینک: کلماتی که داخل لینک استفاده می ‌شوند برای موتور جست و جو مهم هستند. مثلا اگر در سایت شما گفته شود که سایت تان کتاب ‌های زیادی دارد و کلمه کتاب به سایت شما لینک شود؛ و کسی کلمه کتاب را جست و جو کند سایت شما رتبه بالاتری خواهد داشت.

۵. شهرت سایت: سایت‌ هایی که منظم هستند و لینک ‌های رو به رشدی هم دریافت می‌ کنند، از نظر گوگل سایت‌ های معتبری هستند.

موارد پایه درباره موتور های جست و جو را با هم دیگر بررسی کردیم. سئو کار حرفه ای خوب باید اطمینان حاصل کند که محتوای وب‌ سایت تمامی مواردی که در بالا ذکر شد و یک موتور جست و جو برای رده ‌بندی آن ‌ها احتیاج دارد، داشته ‌باشد.

یک کارشناس حرفه‌ ای سئو توانایی این را دارد که رتبه انواع سایت ‌ها را با انجام کار های لازم در نتایج جست و جو گوگل بالا ببرد.  یعنی اگر با جست و جوی عبارت “Z” سایت ما در صفحه دوم نتایج جست و جو گوگل رتبه ۶ بوده ‌باشد، با کار هایی که سئو کار حرفه ای حرفه ‌ای انجام می ‌دهد؛ سایت با جست و جو عبارت “Z” در رده بالاتری خواهد بود.

سئو کار

سئو کار

الگوریتم dwell time

یک الگوریتم دیگر به ‌نامDwell Time  وجود دارد. در این‌ الگوریتم موتور های‌ جست و جو،  زمانی که کاربران در یک‌ سایت حاصل‌ از نتایج‌ جست و جو سپری می‌ کنند تا زمانی که مجدداً آن واژه را  جست و جو‌ کنند و سایت ‌های دیگر را مشاهده نمایند، آنالیز می ‌شود.
الگوریتم ‌هایی که موتور های‌ جست و جو برای سئو سایت  در نظر می‌ گیرند بسیار گسترده ‌است و درک همه ‌آن‌ ها برای افرادی که در این‌ حوزه تخصص‌ ندارند مشکل می ‌باشد. بنا بر این اگر شما صاحب کسب‌ و‌ کار می ‌باشید و به ‌دنبال یک کارشناس سئو کار حرفه ای در کرج، تهران و سایر شهر ها هستید، می ‌توانید از کارشناسان سئو کار حرفه ای در سایت مولتی رایان به ‌عنوان برترین ارائه دهنده خدمات‌ سئو راهنمایی ‌بگیرید.

لینک‌ سازی ‌های هدفمند

وقتی می ‌توانید به ‌طور‌ کامل استاندارد های مربوط‌ به سئو را رعایت‌ کنید و محتوا های کاربردی تولید کنید، در نهایت در صفحه‌ نخست نتایج موتور های  جست و جو مثل‌ گوگل دیده خواهید‌ شد اما برای این‌که بتوانید رتبه ‌نخست را در نتایج‌ جست و جو کسب‌ کنید، باید با سایت‌ های قدیمی ‌تر و قدرت مند تر رقابت ‌کنید که مستلزم لینک‌ سازی ‌های خارجی می ‌باشد. برای تحقق ‌اهداف لینک‌ سازی ‌خارجی باید در شبکه‌ های ‌اجتماعی مختلف، فروم ‌تخصصی و… فعالیت ‌نمایید که به مجموع این‌ها SEO Off-page گفته می‌ شود.

بررسی دقیق سئو

ما دانش و خدمات سئو را در کل می تواینم به دو بخش

الف) سئو تکنیکال

ب) سئو برون صفحه

تقسیم بندی کنیم که در ادامه به توضیح کاملی از آن ها خواهیم پرداخت.

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال بیشتر به کار هایی که برای قسمت های فنی وب سایت انجام می شود مرتبط است. در سو تکنیکال تمامی اقدام ها با هدف تشخیص سایت توسط تمامی ربات هایی که در هر موتور جست و جو گر قرار دارند، انجام می شود. در ادامه باید قسمت های فنی سایت اشکال گیری شوند تا توجه مخاطبین را به خود جلب کنند.

عوامل تاثیر گذار بر روی سئو تکنیکال

یکی از عواملی که در سئو تکنیکال مهم است، سرعت سایت مورد نظر می باشد. یعنی اگر سرعت لود سایت شما پایین باشد اما محتوایی یونیک و عالی داشته باشد، شانس آن که بین رتبه های برتر نمایش داده شود بسیار پایین است.

اگر شما از بک لینک های خارجی در وب سایت تن استفاده می کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از بک لینک هایی که در مرور زمان از بین می روند و با ارور 404 مواجه می شوند، باعث کاهش قدرت سایت شما می شود و یک شکست به حساب می آید.

یکی دیگر از عواملی که در سئو تکنیکال قابل توجه است، عدم وجود محتوا و یا صفحات تکراری می باشد. اگر شما کالایی را ارائه می دهید و برای یک مدل در چند رنگ صفحات مختلفی را تعریف کرده اید، این چند صفحه به عنوان محتوای تکراری به شمار می روند و سئو سایت شما را پایین می آورند.

سئو کار حرفه ای

سئو کار حرفه ای

سئو برون صفحه

اقداماتی که در این راستا انجام می شود، با هدف ارتقا دادن رتبه فعلی سیت می باشد. در سئو برون صفحه از بک لینک های سایت های معتبر استفاده می شود، تا ارزش سایت فعلی بالا رفته و در رتبه بهتری قرار بگیرد. نکته قابل توجه در این نمونه آن است که استفاده از لینک سایت شما برای سایت های دیگر باید به گونه ای باشد که هر دو سایت دارای یک زمینه کاری مشخص باشند.

عوامل تاثیر گذار بر روی سئو برون صفحه

یکی از نکات مهمی که باید رعایت شود، سنجش میزان اعتبار لینک مورد نظر است، به طبع هر چه لینک اعتبار بیشتری داشته باشد، امتیاز سایت شما نیز افزایش پیدا می کند و هر چه لینک مورد نظر ضعیف باشد، باعث افت رتبه سایت شما می شود.

نکته بعدی تعدد لینک هایی است که ارجاع داده اید. هر چه میزان لینک های استفاده شده بیشتر باشد، باعث بالا رفتن میزان ترافیک سایت شما شده و خود این باعث می شود، سایت در رتبه های بالا تری قرار بگیرد.

توانمندی ‌های ‌اصلی متخصصین سئو کار کدام ‌اند؟

متخصصین سئو کار باید بتوانند به ‌خوبی در این ‌حوزه فعالیت کنند و باعث بهبود سئو سایت ‌شما شوند. این افراد باید از  توانمندی‌ های‌ لازم بر خور دار باشند و به بهترین ‌نحو ‌ممکن از آن‌ ها استفاده‌ کنند. برای اطلاعات بیشتر از سئو کار در کرج و سئو کار در تهران به وب سایت مولتی رایان مراجعه کنید.

آشنا‌ بودن با نکات ‌مهم در حیطه تولید محتوا

تولید محتوا یکی‌ از ارکان ‌اصلی دیجیتال‌ مارکتینگ است که مربوط به حیطه‌ تخصصی وظایف‌ متخصصینسئو کار حرفه ای نیست، اما دانشی که کارشناسان سئو کار دارند می ‌تواند به انتخاب عنوان‌ مناسب کمک‌ کند تا روند تولید محتوا و محتوا نویسی در مسیر درستی طی ‌شود.

پیوستگی در فعالیت‌ های بهینه ‌سازی سایت


تمام کسب و کار ها به ‌طور مداوم در تلاش‌ اند تا بتوانند جدید ترین محتوا ها را به مخاطبین ارائه ‌کنند، بنا بر این بهینه ‌سازی‌ سایت از ‌جمله فعالیت‌ هایی است که نیازمند مداومت و تلاش‌ مستمر می‌ باشد. متخصصین سئو کار تا‌زمانی که بتوانند سایت را به رتبه مد نظر برسانند، به ‌طور ‌مداوم از استراتژی‌ های ‌مختلف استفاده می‌کنند حتی بعد‌ از این که سایت توانست به رتبه‌ مد نظر در نتایج‌ جست و جو گوگل دست‌ یافت، باید فعالیت ‌ها ادامه داشته ‌باشد تا این‌ جایگاه حفظ و ارتقا یابد‌.

کلام پایانی

این موضوع مانند هر کار دیگری نیازمند کمک گرفتن از مختصصین امر می‌ باشد. کار شناسان و متخصصان سئو کار حرفه ای از کلیه الگوریتم ‌های موتور های جست‌ و جو برای بهبود سئو سایت آگاه هستند و می‌ توانند بهترین ‌راهنما در این مسیر باشند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سئو کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *