Connect with us

seo

سئوکار در تهران و کرج

Published

on

سئو کار در تهران و کرج

در این مقاله می توانید با مفهوم سئو و سئوکار آشنا شوید و نیاز های لازم برای تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه ای را یاد بگیرید.

آنچه در این مقاله می توانید مطالعه کنید:

  1. سئو چیست؟
  2. دلیل اهمیت سئو در بازار امروز
  3. سئوکار کیست؟
  4. وظیفه ی یک سئو کار چیست؟
  5. چگونه می توان به یک سئو کار ماهر تبدیل شد؟

سئو چیست؟ سئوکار کیست؟ این موارد سوال هایی است که از زمان همه گیری کرونا بیش تر از پیش در گوگل جستجو شده چرا که با ایجاد محدودیت های کرونایی علاقه ی صاحبان کسب و کار به وب و فضای مجازی بیشتر شده است.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که این عبارات را در گوگل جستجو کردید یا این سوال ها را در ذهن خود دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا جواب تمامی پرسش های خود را دریافت کنید.

  • سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به معنای انجام مجموعه ای از فرایند ها برای بهبود رتبه ی سایت و بازدید بیشتر آن توسط کاربران است. به زبان ساده تر می توان گفت با انجام تکنیک های مناسب ترافیک یک سایت را افزایش دهیم.

سئو چیست؟

سئو چیست؟

  • دلیل اهمیت سئو در بازار امروز

شاید چند سال پیش سئو و یادگیری آن اهمیت چندانی نداشت. چرا که میزان کسب و کار ها در سطح وب به این اندازه که امروز هست نبود. اما امروز با حجوم صاحبان مشاغل به دنیای وب نیاز به سئو بیشتر از هر موقع دیگری حس می شود.

در دنیای امروز سئو به رمز موفقیت کسب و کار های مختلف تبدیل شده و بدون آن موفقیت در دنیای وب معنای خود را از دست می دهد. چرا که کاربران دنیای وب به دنبال رسیدن سریع به پاسخ سوال های خود هستند و برای این کار، نتایج اولیه در موتور های جستجو را مورد بازدید قرار می دهند.

بیش از 90 درصد کاربران برای دریافت پاسخ سوال های خود در گوگل فقط 5 نتیجه ی اول را بازدید می کنند و برای دیدن نتایج دیگر وقت نمی گذارند. سئو این امکان را به وبسایت های مختلف می دهد تا در میان 5 نتیجه اول قرار بگیرند و در نتیجه آن، بازدید بیشتری از آن ها انجام شود و کسب درآمد سرشاری نصیب مدیران سایت شود.

  • سئوکار کیست؟

حال که تا حدی با مفهوم سئو آشنا شدید باید بدانید که سئو کار کیست و چه کاری برای یک کسب و کار اینترنتی انجام می دهد. سئوکار کسی است که با استفاده از یک برنامه ی منظم رتبه ی یک وبسایت را در بین موتور های جستجو بهبود می بخشد.

اگر بخواهیم دقیق تر در خصوص نوع فعالیت یک سئوکار توضیح دهیم به مسائل تخصصی می رسیم که می تواند باعث خستگی و کسل شدن شما شود. لذا تنها کافی است برای تعریف آن به نتیجه ی کار یک سئو کار، یعنی نمایش یک وبسایت در صفحه اول گوگل اشاره کنیم.

یک سئوکار خوب می تواند با بررسی الگوریتم های موتور های جستجو و سایت های رقبای شما، یک استراتژی مناسب را انتخاب و باعث پیشرفت سایت شما و فروش بیشتر و بهتر محصولات وبسایت شود که در راستای آن صاحبان کسب و کار به درآمد سرشاری دست پیدا می کنند.

سئوکار کیست؟

سئوکار کیست؟

  • وظیفه ی یک سئو کار چیست؟

سئو بیش از 200 فاکتور دارد که تمامی آن ها برای داشتن یک کسب وکار موفق در سطح وب مورد نیاز هستند. اما این که کدام فاکتور ها باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرند و کدام کمتر، کدام اهمیت بیشتری دارد و کدام اهمیت کمتری، توسط سئوکار مشخص می شود.

موارد و فاکتور هایی که یک سئو کار بر روی آن تسلط دارد می تواند بیانگر میزان مهارت آن در زمینه سئو باشد. هر چه مهارت یک سئوکار بیشتر باشد احتمال موفقیت در انتهای راه بیشتر می شود. اما در ادامه این بخش به برخی از مهم ترین فاکتور هایی که یک سئو کار باید به آن ها تسلط داشته باشد می پردازیم.

لینک ها را به خوبی بشناسد

لینک ها در بحث سئو اهمیت ویژه ای دارند و یک سئوکار خوب باید نحوه ی کار با آن ها را به خوبی بداند. لینک ها یکی از مهم ترین فاکتور های سئو هستند و در صورت سازماندهی درست می توانند به بهبود رتبه ی یک وبسایت کمک شایانی کنند.

برای این که لینک های سایت خود را به بهترین شکل نظم دهید و از وجود آن ها بیشترین بهره را ببرید لازم است از متخصصین امر سئو کمک بگیرید. برای این مهم می توانید به سایت سئو کار که دارای متخصصین زبده و ماهر است مراجعه کنید و از خدمات بی نظیری که ارائه می دهند بهرهمند شوید.

سئوکار در تهران و کرج به ارائه ی خدمات سئو می پردازد و به شما و کسب و کار شما برای موفقیت بیشتر کمک می کند.

سئو داخلی و خارجی را بشناسد

یک سئو کار خوب باید بداند که چه فعالیت هایی باید داخل سایت و چه فعالیت هایی باید خارج سایت انجام شود تا میزان درصد موفقیت بیشتر شود. برای موفقیت یک کسب و کار در سطح وب تنها توجه به وبسایت خود نتیجه بخش نخواهد بود.

برای کسب نتیجه ی بهتر سئوکار باید از سایت های دیگر نیز برای موفقیت خود استفاده کند. چرا که رمز موفقیت در استفاده از تمامی منابع در دسترس است. سایت سئو کار در تهران و کرج با ارائه خدمات مناسب در زمینه ی سئو داخلی و خارجی می تواند در جهت بهبود کسب و کار شما در سطح وب گامی مثبت بردارد.

تاثیر شبکه های اجتمای بر سئو را بداند

برای این که بازدید یک وبسایت افزایش یابد لازم است سئوکار از شبکه های اجتماعی نیز کمک بگیرد. شبکه های اجتماعی روزانه مورد بازدید بسیاری از افراد قرار می گیرند و بستری مناسب برای تبلیغ یک کسب و کار هستند.

شبکه های اجتماعی از ابزار مهم هر سئو کاری هستند و نباید آن ها را نادیده گرفت. می توان از آن ها هم برای گسترش کسب و کار استفاده کرد و هم به عنوان محلی برای تبلیغ و معرفی خدماتی که یک وبسایت ارائه می دهد.

اهمیت تولید محتوا و بازاریابی آن را بداند

محتوا خوراک هر وبسایتی است و بدون آن نمی توان کسب و کار موفقی در سطح وب داشت. یک سئوکار حرفه ای باید توانایی تولید محتوا مناسب را داشته باشد و اصول تولید محتوای حرفه ای را بداند تا بتواند به گسترش یک کسب وکار در سطح وب کمک کند.

یک سئو کار خوب می داند که محتوای کپی هیچ ارزشی ندارد و می تواند یک کسب وکار را در سطح وب به طور کامل نابود کند و از بین ببرد. محتوایی که توسط یک سئوکار حرفه ای تهیه می شود کاملا یونیک بوده و مشابه آن در سطح وب پیدا نمی شود.

خدمات تولید محتوا سئوکار در کرج با ایجاد محتوا های یونیک و غیر کپی می تواند هر کسب و کاری را به سرعت به صفحات ابتدای موتور های جستجو هدایت کند.

ابزار کار را بشناسد و کار با آن ها را بداند

از جمله مهم ترین نکاتی که یک سئو کار حرفه ای باید بداند کار با ابزار های سئو است. ابزار های سئو امروزه به یکی از المان های مهم در امر سئو تبدیل شدند و می توانند بر نحوه ی صحیح کار ها را نظارت داشته باشند و در صورت بروز خطای احتمالی سئوکار را مطلع کنند.

وظایف یک سئوکار

وظایف یک سئوکار

  • چگونه می توان به یک سئو کار ماهر تبدیل شد؟

برای این که به یک سئو کار ماهر تبدیل شوید لازم است تحقیقات لازم را در این حوزه انجام دهید و ببینید که آیا به آن علاقه دارید یا خیر. سئو فرایند دراز مدت است و کاری فرسایشی است و باید صبر و تحمل خود را برای رسیدن به موفقیت در این زمینه تا حد امکان بیشتر کنید.

صبر و تحمل در کار سئو کلیدی ترین عنصر برای موفقیت است. اما در کنار آن نیاز به بررسی یک سری از شرایط نیز دارید که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  1. در ابتدای کار باید بدانید که آیا این زمینه ی کاری برای شما مناسب است یا خیر. به خوبی تحقیق کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.
  2. در قدم بعدی فرد سئوکار باید اصول و مبانی کار را بررسی کند. باید تامل با موتور های جستجو را یاد بگیرد و بتواند با آن ها ارتباط برقرار کند.
  3. در گام بعدی فردی که می خواهد به یک سئو کار تبدیل شود باید به صورت عملی وارد کار شود و به سئو یک سایت واقعی بپردازد. چرا که تا زمانی که در محیط واقعی کار قرار نگیرد نمی تواند توانایی های خود را محک بزند.
  4. همچنین می توان با طراحی یک سایت برای خود و انجام تکنیک های سئو سطح توانایی های خود را در این زمینه افزایش داد. برای این کار می توانید از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده کنید که امروزه در بین طراحان سایت بسیار محبوب شده و سایت های بسیاری در سطح وب با استفاده از آن ها ساخته می شود.
چگونه می توان به یک سئو کار ماهر تبدیل شد؟

چگونه می توان به یک سئو کار ماهر تبدیل شد؟

  • جمع بندی

سئو علمی نسبتا جدید و کاربردی است و امروزه افراد بسیاری به انجام آن برای کسب درآمد می پردازند. چرا که لازمه ی موفقیت در سطح وب و گسترش یک بیزینس است. البته نباید فراموش کرد که برای موفقیت در این زمینه باید از افراد و شرکت های معتبر کمک گرفت تا بهترین نتیجه حاصل شود.

سایت سئو کار در کرج با کادر مجرب خود می تواند به گسترش کسب وکار شما در سطح وب کمک کند و تجربه ی شیرینی را برای شما از فعالیت در سطح وب بسازد.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

seo

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

Published

on

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

لطفا تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

  • اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

شرکت سئوکار برتر، ارائه دهنده ی خدمات نمایندگی وب سایت سال ها است که در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی آن ها فعالیت دارد و جزو شرکت های پر آوازه در این زمینه است. چرا که با به کارگیری افراد کاربلد و داشتن مدیران حرفه ای به صورت کاملا تخصصی به انجام امور وبسایت ها در دنیای مجای می پردازند.

در حال حاضر این شرکت به صورت متمرکز در تهران و کرج فعالیت دارد و به برند سازی و افزایش درآمد کسب و کار های بسیاری کمک می کند و نمی تواند به نیاز های دیگر شهر های ایران رسیدگی کند.

لذا در همین راستا تصمیم دارد با اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت به علاقه مندان و افراد خبره در این زمینه گستره ی خدمات خود را گسترش دهد و برای کسب و کار های هموطنان در دیگر شهر های ایران هم فعالیت کند.

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

  • چرا سئوکار برتر؟

سئوکار برتر یک نمایندگی طراحی سایت حرفه ای است که وبسایت های بسیاری را در زمینه های مختلف بهینه و باز طراحی کرده و بیزینس های متعددی را در بستر اینترنت مطرح کرده است. علاوه بر انجام خدمات سئو و طراحی سایت این شرکت به طراحی و فروش محصولات نیز می پردازد.

یکی از محصولات این شرکت که طرفداران زیادی دارد قالب سئوکار برتر است که بیش از 900 کاربر فعال دارد و مورد تایید بسیاری از صاحبان کسب و کار است.

این محصول دارای یک صفحه ساز اختصاصی است و همچنین با صفحه ساز های بزرگ دنیای وردپرس نیز سازگاری کامل دارد و امکان طراحی سایت های حرفه ای و جذابی را در بستر اینترنت به شما می دهد.

همچنین سئو کار برتر دارای کادری حرفه ای و مجرب است که در صورت آغاز همکاری می توانید از تجربه و دانش آن ها در راستای انجام امور خود بهره بگیرید.

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

  • شرایط همکاری

برای آن دسته از عزیزانی که ساکن شهر گیلان هستند و دانش کافی در زمینه ی سئو و طراحی سایت را دارند، شرکت سئوکار برتر موقعیت شغلی مناسبی را در نظر گرفته است. سئوکار برتر قصد دارد تا به منظور گسترش حوزه ی کاری خود و ارائه خدمات به کسب و کار های استان گیلان اقدام به اعطای نمایندگی برند خود کند.

برای شروع همکاری نیاز به سرمایه ی اولیه چندانی نیست و می توانید با حداقل ها شروع کنید. تنها کافی است تا مهارت کافی در زمینه ی طراحی سایت و سئو را داشته باشید و به وردپرس آشنا باشید.

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

  • چطور با سئوکار برتر ارتباط برقرار کنیم؟

راه های برقراری ارتباط با سئوکار برتر ساده و راحت است. تنها کافی است به سایت ما مراجعه و کنید و با مشاوران آنلاین ما ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما روش های دیگری برای برقرار ارتباط مشاهده کنید.

همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به شرکت سئوکار برتر در آدرس ذکر شده با شرایط کامل همکاری و اخذ نمایندگی به صورت کامل آشنا شوید و در صورت تمایل برای همکاری اقدام نمایید.

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت

Continue Reading

seo

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

Published

on

رپرتاژ آگهی

شرکت سئوکار برتر ازجمله مجموعه های پیشگام طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت، قصد دارد تا با اعطای نمایندگی، یک موقعیت کاری بسیار مناسب را برای شما در نظر گرفته است. فرصتی مناسب که می توانید با تکیه بر آن به درآمد های سرشاری دست پیدا کنید.

  • مزایای همکاری با سئوکار برتر

سئو کار برتر از جمله شرکت های مطرح دنیای طراحی سایت و سئو است و سایت های زیادی را در بازار پر جنب و جوش اینترنت به صفحه ی اول گوگل رسانده است. اما شاید از خود بپرسید چرا سئوکار برتر را برای همکاری انتخاب کنیم؟ ادامه این مطلب می تواند پاسخ سوال خود را به طور کامل بدهد.

مزایای اخذ نمایندگی سئوکار برتر

مزایای اخذ نمایندگی سئوکار برتر

  1. نیازی به هیچ گونه سرمایه ی سنگین و اضافی برای شروع همکاری نیست و می توانید تنها با یک لپتاپ و داشتن دانش کافی در خصوص سئو و طراحی سایت اقدام به اخذ نمایندگی طراحی و فروش وب کنید.
  2. با اخذ نمایندگی طراحی سایت و سئو سایت از شرکت ما می توانید از مجموعه ی کامل محصولات شرکت بهره مند شوید و از آن ها برای پیشبرد اهداف خود و افزایش سود دهی استفاده کنید. همچنین عقد قرار داد با سئوکار برتر نه تنها باعث اشتغال زایی در شهر شما می شود، بلکه یک امنیت شغلی بی نظیر برای شما ایجاد می کند. چرا که تعداد وبسایت هایی که نیاز به سئو و باز طراحی دارند به قدری زیاد است که اگر هر روز هم به کار روی آن ها بپردازید تمام نمی شود.
اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

  1. در حال حاضر شرکت سئوکار برتر در تهران و کرج به صورت گسترده در حال فعالیت است و کسب و کار های بی شماری را تحت پوشش خود دارد.
  2. نحوه ی انجام کار و بازاریابی خدمات نمایندگی وب سایت به صورت کامل توسط شرکت سئوکار برتر به شما آموزش داده می شود تا بتوانید از متد بی نظیر و حرفه ای برای شروع کار استفاده کنید و باعث پیشرفت خود و کارمندان خود شوید و در ادامه ی آن نام سئوکار برتر را به عنوان یک برند حرفه ای در سطح کشور گسترش دهید.
  3. بهرهمندی از قالب سئوکار برتر که دارای یک صفحه ساز اختصاصی است و توسط تیم سئوکار برتر با توجه به قوانین گوگل طراحی شده و با صفحه ساز های بزرگ دنیا مثل المنتور نیز سازگاری دارد یکی دیگر از مزایای همکاری با شرکت ما است.
اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

  • چطور با سئوکار برتر ارتباط بر قرار کنیم؟

برای برقراری ارتباط و اخذ نمایندگی طراحی سایت سئوکار برتر در کرج تنها کافی است به وبسایت ما مراجعه کنید. با مراجعه به وبسایت ما می توانید به سادگی چندین راه برای برقرار ارتباط با ما و کسب اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی با مشاهده کنید.

می توانید با پشتیبان های آنلاین ما ارتباط بگیرید و از آن ها شرایط اعطای نمایندگی را جویا شوید. همچنین می توانید به صورت تماس تفنی با شماره هایی که در قسمت تماس با ما قرار داده شده با مشاورین شرکت برای اخذ اعطای نمایندگی تماس حاصل نمایید.

همچنین اگر ساکن تهران یا کرج هستید می توانید با مراجه حضوری به صورت شخصی شرایط اعطای نمایندگی شرکت سئوکار را بررسی کنید و در صورت تمایل اقدام به عقد قرار داد برای همکاری و گسترش کسب و کار اقدام کنید.

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

اعطای نمایندگی طراحی سایت و سئو

Continue Reading

seo

محتوا نویسی

Published

on

محتوا نویسی

این مقاله با هدف معرفی شغل محتوا نویسی یا تولید محتوای متنی نگارش شده است. شما عزیزان و خواننده های این مقاله می توانید با مطالعه ی این نوشته دید جامع و کلی در خصوص این شغل پر تقاضای این روز های جهان به دست آورید.

آنچه در این مقاله می توانید مطالعه کنید.

  1. محتوا نویسی یعنی چه؟
  2. محتوا نویس به چه کسی گفته می شود؟
  3. پر استفاده ترین مدل های محتوا نویسی
  4. ویژگی های یک محتوای خوب
  5. مزیت های محتوا نویسی

محتوا نویسی، شغلی که چند سالی است سر و صدای زیادی به پا کرده و در میان مشاغل مختلف بسیار محبوب شده است. چرا که با راه یافتن کسب و کار های مختلف به دنیای وب، تولید محتوا متنی یکی از بهترین و کم دردسر ترین روش ها برای برند سازی و معرفی یک پیشه است.

به همین دلیل در این مقاله از اصول و نحوه ی کار محتوا نویس برای شما می نویسیم تا اگر توانایی نوشتن محتوای متنی را دارید و یا به این شغل علاقه مند هستید، با قوانین شروع کار آشنا باشید. اما در ابتدای کار بد نیست با مفهوم محتوا نویسی آشنا شویم.

  • محتوا نویسی یعنی چه؟

محتوا نویسی را می توان به شکل های مختلف معنی کرد. هم می توان آن را فنی جدید و نو دانست و هم پیشه ای کهن و قدیمی که مورد استفاده ی اهالی قلم قرار می گرفت.

شاید ابتدایی ترین نوع تولید محتوای متنی کتاب ها باشند. کتاب هایی که از دیرباز تا همین عصر حاضر باعث پیشرفت و ترقی ما انسان ها شدند و راه را برای کشف حقایق و زندگی بهتر باز کردند.

هر چه زمان می گذشت و عطش بشر برای محتوای بیشتر و جذاب افزایش می یافت، شیوه های محتوا نویسی هم تغییر می کرد و درب های جدید را برای بقای خود باز می کرد.

همین نیاز بیشتر مردم باعث شد تا به تدریج محتوا نویسی هم مانند سایر مشاغل پیشرفت کند و حیطه ی کاری خود را گسترش دهد تا امروز که راه خود را به دنیای وب باز کرده و به یکی از نیاز های حیاتی هر کسب و کاری در این بستر تبدیل شده است.

محتوا نویسی به منظور ایجاد نوشته در زمینه های مختلف مثل مقالات، خبرنامه، پیامک، شبکه های اجتماعی، تحقیق و پژوهش و تبلیغات به منظور اطلاع رسانی یا آموزش برای افزایش دانش و رشد اطلاعات عمومی مردم جامعه است.

محتوا نویسی یعنی چه؟

محتوا نویسی یعنی چه؟

  • محتوا نویس به چه کسی گفته می شود؟

حال که پیش زمینه از محتوا نویسی بیان شد لازم است که بدانید چه فردی را می توان محتوا نویس نامید. محتوا نویس فردی است که با قوانین سئو و دیجیتال مارکتینگ آشنا است و می تواند در چهار چوب مشخص شده، یک محتوای متنی با کیفیت و مفهومی را تولید کند.

یک محتوا نویس خوب باید توانایی نوشتن و جمله بندی صحیح را داشته باشد و بتواند با نوشته های جذاب و تاثیر گذار مخاطب یا کاربر را جذب یک وبسایت کند. همچنین لازم است در زمینه های مختلف اطلاعات زمینه ای داشته باشد تا محتوای تولید شده بار علمی مناسبی داشته باشد.

محتوا نویس به چه کسی گفته می شود؟

محتوا نویس به چه کسی گفته می شود؟

  • پر استفاده ترین مدل های محتوا نویسی

امروزه محتوا نویسی، خود را در شکل ها و قالب های مختلف به نمایش می گذارد. از نوشته های کوتاه مثل پیامک هایی که روزانه دریافت می کنید گرفته تا سناریو ها و فیلم نامه ها سینمایی و تلویزیونی که باعث خلق شاهکار های بسیاری می شود.

اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از پرکاربرد ترین گونه های محتوا نویسی آشنا کنیم. گونه ای که این روز ها خوراک بسیاری از مشاغل در بستر اینترنت است و بدون آن هیچ کسب و کاری نمی تواند در سطح وب زنده بماند.

محتوا نویسی برای سایت نوعی از تولید محتوای متنی است که امروزه بازار کار فراوانی دارد و نیاز به آن از هر زمانی بیشتر حس می شود. برای این که درک کاملی از اهمیت این نوع تولید محتوا داشته باشید کافی است عبارتی را در گوگل جستجو کنید و به تعداد نتایجی که به شما نمایش داده می شود نگاهی بیندازید.

  • ویژگی های یک محتوای خوب

محتوا نویسی یکی از حساس ترین گونه های تولید محتوا است و باید در ساخت آن بسیار دقت شود. چرا که گوگل و سایر موتور های جستجو به شدت روی محتوا های متنی حساس هستند و در صورت دیدن هر گونه تخلف در آن ها، وسایت منتشر کننده را تنبیه می کنند.

به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که یک محتوای خوب باید داشته باشد را به شما آموزش دهیم تا در صورت تمایل بتوانید به محتوا نویسی در سایت های مختلف پردازید و به کسب درآمد برسید.

کپی نکنید

اولین و مهم ترین اصل در محتوا نویسی کپی نکردن و ایجاد یک محتوای نو و غیر تکراری است. همواره سعی کنید محتوایی که می نویسید مشابه نوشته های دیگر نباشد. چرا که گوگل روی محتوای های متنی بسیار سخت گیر است و وبسایت هایی که محتوای غیر یونیک ارائه می دهند را به کاربران خود معرفی نمی کند.

بهترین راه برای تولید محتوای متنی غیر کپی مطالعه مقالات جامع و نوشتن آن ها از زبان خود است. به این روش می توانید مفهومی را که از یک محتوا در یک وسایت دریافت کردید را به صورت یک محتوای تازه و غیر کپی در وسایت خود انتشار دهید.

مقاله ی خود را سئو کنید

نیازی نیست که یک فرد که به محتوا نویسی می پردازد به صورت کامل با اصول سئو آشنا باشد. اما لازم است اطلاعات پایه ای از سئو را بداند تا بتواند یک محتوای مناسب تولید کند. به عبارت دیگر برای محتوا نویسی نیاز نیست استاد سئو باشید. تنها کافی است مفاهیم ابتدایی را بدانید.

معمولا در شرکت های بزرگ سئو کار ها در کنار محتوا نویسان قرار می گیرند تا نوشته ها به بهترین شکل ایجاد شود. اما اگر قصد دارید به صورت دور کار فعالیت کنید یا در شرکت ها و سازمان های نو پا مشغول به فعالیت هستید باید اصول پایه ای سئو را بدانید.

جذاب بنویسید

هر چقدر هم که محتوا نویسی خوبی انجام دهید و از نظر گوگل همه ی قوانین را رعایت کرده باشید، باز هم کافی نیست. چرا که محتوا باید به نوعی نوشته شود تا بتواند مخاطب را جذب کند. بنابراین باید از جملات و کلماتی استفاده کنید که کاربر با دیدن و مطالعه کردن آن ها مشتاق ادامه ی مقاله باشد.

یکی از ویژگی های یک محتوا نویس خوب توانایی داستان سرایی است. باید محتوا نویسی به نوعی انجام شود که یک داستان را به صورت دقیق و منظم و به صورت پله پله بیان کند تا خواننده دچار سردرگمی نشود و از مطالعه ی آن لذت ببرد.

چکیده را فراموش نکنید

محتوا نویسی سایت دارای بخش هایی است که باید حتما در یک نوشته موجود باشند. از جمله مهم ترین بخش هایی که هر محتوای متنی در سطح وب باید داشته باشد می تواند به مقدمه، چیکده و جمع بندی اشاره کرد که در این میان چکیده از اهمیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.

چکیده اولین پاراگرافی است که خواننده با آن رو به رو می شود و با مطالعه ی آن می تواند به این نتیجه برسد که آیا این مقاله می تواند برای او مفید باشد یا خیر. در نتیجه باید این پاراگراف مهم را به نوعی بنویسید که جذاب باشد و مخاطب را مشتاق مطالعه ی مقاله کند.

از عنوان های جذاب استفاده کنید

هیچ چیز مانند یک عنوان جذاب نمی تواند محتوا را نزد مخاطب با اهمیت کند. همواره باید از عناوین جذاب در محتوا نویسی استفاده کنید تا مخاطب با دیدن آن ها مشتقاق مطالعه ادامه ی مطلب شود.

حتما از تصاویر استفاده کنید

تصاویر مانند خامه ی روی کیک می مانند و می توانند هم به سئو محتوا کمک کند و هم آن را مفهومی تر کنند. گاهی اوقات ممکن است خواننده متن نوشته شده را درک نکند اما با دیدن یک تصویر درست مفهوم یک بخش را به کلی دریافت می کند.

به همین دلیل استفاده از تصاویر از دیرباز در محتوا نویسی رایج بوده و امروز هم مورد تاکید گوگل و سایر موتور های جستجو است. توصیه می شود همیشه از تصاویر با کیفیت و مناسب استفاده کنید و تا مخاطب راحت تر با آن ها ارتباط بر قرار کند.

کوتاه ننویسید

یکی از ویژگی هایی که هر محتوایی در سطح وب باید داشته باشد تعداد کلمات مناسب است. محتوا نویسی کوتاه در سطح وب هیچ نتیجه ای ندارد و می تواند باعث ضرر هم شود. به طور کلی بازه ی مورد نظر گوگل برای محتوا های متنی بین 300 تا 1000 کلمه باشند.

اما اگر قصد موفقیت در در بحث محتوا نویسی را دارید پیشنهاد می شود که محتوای متنی زیر 1000 کلمه ننویسید. همچنین توجه داشته باشید که بیش از اندازه نوشتن هم می تواند تاثیر منفی برای روی محتوا داشته باشد. لذا سعی کنید در یک مقاله نکات کلیدی را بنویسید و مطلب را بیش از اندازه کش ندهید.

ویژگی های یک محتوای خوب

ویژگی های یک محتوای خوب

  • مزیت های محتوا نویسی

محتوا نویسی جزو مشاغلی است که لزومی به حضور در محل کار نیست و می توان به صورت دورکار به فعالیت پرداخت. در نتیجه مزیت هایی چون ساعت کاری دلخواه را دارد. همچنین محدودیتی در اخذ کار نیست و هر چقدر که توان دارید، می توانید کار محتوا نویسی اخذ کنید. به همین دلیل این شغل درآمد مشخصی ندارد و بسته به توان محتوا نویس می تواند بازه ی درآمدی متفاوت باشد.

مزیت های محتوا نویسی

مزیت های محتوا نویسی

  • جمع بندی

شاید در نظر برخی محتوا نویسی شغلی مناسب نباشد و فکر کنید درآمد دندان گیری ندارد. اما باید بدانید که این باور به شدت اشتباه است. محتوا نویسی یکی از شغل های پر درآمد این روز های جهان است و می تواند شما را به درآمد های سرشاری برساند.

تنها کافی است اصول اولیه را بدانید و شروع به نوشتن کنید. این شغل ابزار خاصی برای کار نمی خواهد و تنها با استفاده از یک لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی می توان به کسب درآمد از این طریق پرداخت.

Continue Reading

برترین ها