Connect with us

دستگاه صنعتی

خط چیپس‌ سیب‌ زمینی

Published

on

خرید دستگاه چیپس سیب زمینی

خط چیپس‌ سیب‌ زمینی به عنوان یکی از خوراکی های پر طرفدار امروزه به خوبی در میان مصرف کنندگان جایگاه خود را پیدا کرده است و از محبوبیت ویژه ای بین مردم از کودکان تا بزرگ سالان و حتی افراد سالمند بر خور دار است، بنا بر این خرید دستگاه چیپس‌ سیب‌ زمینی به‌ منظور راه ‌اندازی خط چیپس‌ سیب زمینی می‌ تواند انتخابی هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری گذاری در صنعت خوراکی ‌ها باشد.
مراحل تولید چیپس‌ سیب‌ زمینی کدام است و قیمت خط تولید چیپس‌ سیب‌ زمینی چقدر است، از جمله سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ می ‌دهیم. همچنین شما برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در شرکت مولتی رایان در تماس باشید.

دستگاه چیپس سیب زمینی

دستگاه چیپس سیب زمینی

مراحل خط چیپس ‌سیب ‌زمینی

به منظور تولید و ارائه یک چیپس‌ سیب‌ زمینی با کیفیت لازم است مراحلی طی شود تا محصولی که به دست مصرف‌کننده می‌ رسد از کیفیت لازم بر خور دار باشد تا بتواند رضایت مندی مشتریان را جلب کند. یکی از با کیفیت ترین خط های تولیدی سیب زمینی برای شرکت مولتی رایان می باشد، که عرضه کننده بهترین محصولات هستند.

برداشت سیب زمینی

اولین مرحله برای شروع فرایند تولید چیپس سیب زمینی، برداشت سیب‌ زمینی های باکیفیت از زمین های پرورش دهنده سیب زمینی می باشد که در عین ساده بودن، نقش پر رنگی در با کیفیت بودن چیپس تولید شده دارد.

سرند خاک گیری

این دستگاه اولین بخش از خط تولیدی چیپس ‌سیب‌ زمینی است که به منظور پاک کردن سیب ‌زمینی های برداشت شده از هر گونه گل و خاک استفاده می شود.
عملکرد دستگاه سرند ‌خاک گیر به این شکل می‌ باشد که سیب‌ زمینی هایی که در سطح خود خاک و گل دارند را داخل این دستگاه ریخته تا از طریق ویبره ایجاد شده توسط دستگاه سرند خاک گیر همه خاک ها از سیب‌ ‌زمینی ‌‌ها جدا بشوند.
گل ‌و ‌خاک باقی‌ مانده از سیب‌ زمینی ها به بخش‌ کیسه‌ گیری برای ریختن داخل کیسه ها منتقل می شوند.
سیب‌ زمینی‌ های عاری از هر گونه گل و خاک حالا برای مرحله بعدی یعنی جدا سازی یا سورتینگ آماده است.

جدا سازی یا سورتینگ در خط‌ تولید‌ چیس ‌سیب‌ زمینی

مسلما همه سیب‌ زمینی ‌های برداشت‌ شده دارای ابعاد یکسان و مناسب برای تهیه چیپس‌ سیب‌ زمینی‌ نیستند، پس به دستگاهی نیاز است تا سیب‌ زمینی با اندازه ‌های مختلف را از یک دیگر تفکیک کنیم.
سیب‌ زمینی ‌های سایز متوسط و نسبتا درشت‌ انتخاب ‌های بهتری برای خط‌ چیپس‌ سیب ‌زمینی می باشد اما سیب‌ زمینی‌ های خیلی کوچک و یا خیلی‌ درشت دور ریخته نمی ‌شوند بلکه برای مصارف دیگر در صنایع‌ غذایی استفاده می شوند، مثلا سیب ‌زمینی ‌های کوچک تر در صنعت تولید سالاد الویه کاربرد دارد و این منجر به حداکثر بهره ‌وری از محصول برداشت شده می ‌شود.

مرحله جداسازی دستگاه چیپس سیب زمینی

مرحله جداسازی دستگاه چیپس سیب زمینی

 بازبینی و جداسازی سیب زمینی‌های خراب توسط نوار بازبینی

پس از جدا سازی و تفکیک سیب‌ زمینی‌ های برداشت شده بر مبنای اندازه، نوبت به جدا سازی بر اساس سالم و یا نا سالم بودن آن ها می‌ رسد که در این مرحله سیب ‌زمینی ‌های خراب، پوسیده و گندیده به وسیله یک نوار نقاله جدا می‌ شوند و بازرسی انسانی توسط دو نیروی کارگر انجام می ‌شود. شرکت مولتی رایان در صنعت خوراکی جز با کیفیت ترین تولید کنندگان می باشد، برای مشاوره بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

مرحله شست‌ و شو سیب ‌زمینی ‌‌ها توسط دستگاه شستشو

سیب‌ زمینی ‌هایی که از مراحل قبلی عبور کرده و وارد این قسمت می شوند قبل از اینکه پخته شوند باید تحت شست ‌شو قرار بگیرند، دستگاه ‌هایی که در این قسمت از خط چیپس‌ سیب ‌زمینی‌ قرار گرفته اند از طریق عملکرد چرخشی که دارند، به ‌خوبی همه ی خاک و گل باقی مانده در سطح سیب‌ زمینی ‌ها را می کنند. این بخش شست‌ و شو اولیه است، برای شستشوی ثانویه لازم است توسط دستگاه مخصوص و بدون دخالت نیروی انسانی آب‌کشی و شست‌ و شو ثانویه سیب‌ زمینی ها انجام شود.

پوست گرفتن سیب‌ زمینی ها بوسیله دستگاه پوست‌کن

بعد از اتمام فرایند شستشو و آب‌کشی نوبت به پوست گرفتن سیب‌ زمینی‌ها می رسد، سیب ‌زمینی ‌های شسته شده به وسیله یک نوار به سمت دستگاه پوست ‌کن انتقال داده می ‌شوند تا هر گونه خرابی احتمالی موجود روی سطح سیب‌ زمینی‌ ها و پوست شان به خوبی جدا شود. این امر تاثیر به ‌سزایی روی رنگ چیپس تولید شده دارد و هرچه این مرحله با دقت ‌تر انجام شود سیب زمینی ‌های تولیدی خوش رنگ ‌تر خواهند بود.

برش سیب‌ زمینی‌ها بوسیله دستگاه اسلایس کننده

این مرحله با هدف برش خوردن سیب ‌زمینی‌ ها به صورت دایره ای و گرد انجام می‌ شود که به آن اسلایس کردن می ‌گویند. در این مرحله از دستگاهی متشکل از تیغه های تیز به جنس استیل که ضد زنگ می باشند استفاده می شود. هرچه برش‌ ها یا به ‌اصطلاح ورقه ها منظم تر و با اشکال یکسانی باشند باعث ایجاد یک نواختی شکل چیپس سیب ‌زمینی‌ می شود که از نظر بصری برای مصرف کننده و خریداران بسیار خوشایند خواهد بود.
علاوه بر آن اگر همه سیب ‌زمینی ‌ها به صورت یکسان برش داده شوند، فرآیند پخت بهتر صورت می‌ گیرد چرا که سیب ‌زمینی‌ ها با ضخامت یکسان به صورت کاملا یک نواخت سرخ می شوند.

بلانچ کردن سرد و گرم

بعد از ورقه ورقه کردم سیب‌ زمینی‌ ها نوبت به بلانچ گرم و سرد به وسیله دستگاه می رسد که تکمیل کننده کار هم هستند. دستگاه بلانچ ‌کننده گرم و سرد باعث می ‌شود تا نشاسته اضافه سیب‌ زمینی‌ های حلقه حلقه شده از آن جدا شود، کارایی بعدی بلانچر ها به ‌منظور آنزیم زدایی از سیب ‌زمینی ‌های ورقه شده می باشد.

 آب گیری به وسیله دستگاه آب ‌گیر یا سانتریفیوژ

بعد از اینکه عمل شستن و آنزیم زدایی سیب ‌زمینی ‌ها به اتمام رسید باید آب اضافی موجود روی سطح سیب‌ زمینی ‌ها به خوبی گرفته و خشک شوند تا برای مرحله بعدی که سرخ شدن است، آماده باشند.
برای این کار از دستگاه ها و نوار های آبگیری استفاده می ‌کنند و در خط چیپس ‌سیب‌ زمینی‌ به ‌روش سنتی از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می ‌شود. به روز بودن تجهیزات در روند تولید بسیار اهمیت دارند، مولتی رایان با استفاده از جدید ترین وسائل این صنعت، پیشرفت چشم گیری در تولیدات خود داشته است.

 سرخ کردن سیب ‌زمینی ‌ها به وسیله فر های مخصوص پخت

شاید این قسمت، ‌پر اهمیت ترین بخش از خط چیپس سیب ‌زمینی باشد، دستگاه های بکار رفته در این مرحله به وسیله اعمال حرارت بصورت غیر مستقیم و روغن کاملا داغ منجر به سرخ شدن سیب زمینی ها و چیپسی شدن آن ها می‌ شود تا سیب‌ زمینی ‌ها بافتی کاملا ترد و لذیذ پیدا کنند.
دو فاکتور مهم در این بخش، خشک و بدون آب بودن سیب ‌زمینی و داغ بودن کامل روغن سرخ ‌کردنی می ‌باشد. فر های پخت به صورت مکانیزه و اتومات کار می ‌کنند اما قابلیت تنظیم دما و سرعت را دارند.

روغن گیری چیپس ها بوسیله دستگاه های روغن گیر

بعد از اتمام پخت، سیب ‌زمینی ‌هایی که حالا تبدیل به چیپس شده اند  از دستگاه پخت خارج می شوند و از طریق یک نوار به صورت خودکار به دستگاهی که وظیفه‌ی روغن گیری را دارد منتقل می‌ شوند تا روغن‌ اضافی را از طریق فن ها و حرارت دادن از سیب ‌زمینی ها خارج شوند و روغن‌ های اضافی خارج شده به یک مخزن دیگر منتقل می ‌شوند.
ما حاصل کار، چیپس ‌سیب ‌زمینی یک دست و عاری از هرگونه روغن اضافه است که تقریبا به مراحل پایانی از خط‌ تولید چیپس ‌سیب ‌زمینی رسیده است. برای آن که در خط تولیدی خود موفقیت های بیشتری کسب کنید، حتما از افراد معروف در این حوزه همانند شرکت مولتی رایان مشاوره بگیرید.

طعم دادن به چیپس ب وسیله دستگاه طعم ‌دهنده

اسانس ‌ها و طعم ‌های موجود برای چیپس ‌سیب‌ زمینی آن ‌قدر متنوع شده است که به خوبی می تواند هر سلیقه‌ ای را راضی نگه داشت . طعم دهنده‌ های موجود در بازار به صورت پودر های آماده می باشند.
این طعم دهنده ها از کچاپ گرفته تا فلفلی یا طعم های جدید تر مثال انواع مختلف پنیر و… را می ‌توان از طریق دستگاه طعم دهنده و به بوسیله پاشیدن روی چیپس های سیب ‌زمینی اضافه کرد و سپس این افزودنی‌ های طعم دهنده به خوبی با چیپس‌ سیب ‌زمینی ترکیب می شوند تا آماده قرار گرفتن در بسته بندی ‌ها باشند.

دستگاه بسته‌بندی کننده چیپس

این دستگاه مرحله آخر از خط ‌تولید‌‌ چیپس ‌سیب ‌زمینی می باشد که توانایی بسته بندی چیپس‌ های تولید شده را دارد که بسته به حجم تولیدی در هر خط تولید، از دستگاه‌ ها با ظرفیت‌ های متفاوتی استفاده می ‌شود.
در پایان مراحل تولید چیپس ‌سیب ‌زمینی از دستگاه‌ های چهار و دو توزین استفاده می ‌شود که شامل دستگاه بالا برنده، بسته بندی، تاریخ نویس، تزریق ‌کننده ازت، نوار بسته بندی و پاکن زن می باشد. چیپس ها را می ‌توان در انواع مختلفی از ابعاد و وزن های موجود در دستگاه بسته ‌بندی نمود.

خط چیپس‌ سیب‌ زمینی

خط چیپس‌ سیب‌ زمینی

قیمت خط تولید چیپس ‌سیب ‌زمینی در تهران و کرج چقدر است؟

برآورد قیمت انواع دستگاه تولید چیپس ‌سیب ‌زمینی، از دستگاه چیپس ساز خانگی تا دستگاه تولید چیپس در مقیاس صنعتی، براساس ظرفیتی که قادر به تولید چیپس هستند، کارایی، خودکار و یا نیمه‌ خودکار بودن، فناوری ‌های به کار رفته در آن و چندین فاکتور دیگر انجام می شود.
بنا بر این ارائه یک قیمت دقیق ممکن نیست اما توصیه می کنیم برای این که بتوانید در بازار های خرید و فروش و پخش انواع دستگاه چیپس، کالای مورد نظر تان را پیدا کنید، به بررسی ویژگی انواع دستگاه تولید چیپس در سایت ها و نمایندگی های عرضه کننده این دستگاه همانند مولتی رایان بپردازید تا انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

دستگاه چیپس ساز خانگی

امروزه دستگاه تولید چیپس در مقیاس های کوچک تر نیز در بازار وجود دارد. استفاده از دستگاه تولید چیپس خانگی می تواند به این منظور باشد که هر زمانی هر یک اعضای خانواده به فکر خوردن چیپس افتاد، شما به راحتی و در کم ترین زمان بتوانید یک چیپس خانگی خوشمزه و البته با درصد جذب کمتر روغن برای اعضای خانواده فراهم کنید، اما خرید دستگاه کوچک تولید چیپس همیشه برای مصرف خانگی نیست و می تواند به منظور راه اندازی یک کسب و کار کوچک باشد.
ایده ای که علی رغم صرف هزینه کم می تواند بسیار پرسود باشد، پس اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید و سرمایه کافی ندارید، می‌ توانید با خرید یک دستگاه چیپس ساز خانگی در کرج و تهران به درآمد زایی دست پیدا کنید.

سخن آخر

راه ‌اندازی خط تولید انواع خوراکی ها از جمله خط‌ چیپس ‌سیب ‌زمینی می تواند ایده ای خوب به عنوان یکی از راه های کار آفرینی باشد. اگر ایده راه ‌اندازی‌ خط ‌تولید چیپس ‌سیب ‌زمینی در تهران و کرج را دارید و یا همین حالا هم صاحب یک خط‌ چیپس ‌سیب ‌زمینی هستید، سعی کنید همواره با آگاهی یافتن از پیشرفت های حاصله در انواع دستگاه تولید چیپس به روز ترین دستگاه ها را چه در مقیاس صنعتی و چه یک دستگاه کوچک تولید چیپس در اختیار داشته باشید.
همچنین شما می توانید برای گرفتن مشاروه با پشتیبان های سایت شرکت بزرگ مولتی رایان نیز در تماس باشید.

مطالب دیگر را میتوانیددر سایت رپورتاژ مشاهده فرمایید.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پکیج کرج

معرفی 1 نمایندگی سرویس داکت اسپیلت ال جی

Published

on

سرویس داکت اسپیلت ال جی

اگر کولر گازی شما خراب ‌شده ‌است و به فکر آن هستید، بهتر است به متخصصینی که در نمایندگی سرویس داکت اسپیلت ال جی فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید. تعمیر و سرویس داکت اسپیلت ال جی در نمایندگی مولتی رایان توسط تعدادی از بهترین متخصصین این حوزه صورت می‌گیرد که توانایی تشخیص مشکلات و رفع آن‌ها را دارند.

در این مرکز تعمیر و سرویس داکت اسپیلت ال جی، از تجهیزات و ابزارهای مدرن برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی استفاده می ‌شود. این ابزارها شامل انواع میکرومتر، پمپ فشار، شیر یخچال، فیلتر، شیر ترموستات و سایر قطعاتی هستند که برای تعمیر این دستگاه‌ ها لازم است. همچنین، متخصصین این حوزه با استفاده از آخرین تکنولوژی ‌های روز دنیا و به‌روزرسانی‌ های منظم دانش و مهارت عملی خود، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند.

 

سرویس داکت اسپیلت ال جی در کرج

سرویس داکت اسپیلت ال جی در کرج

 

سرویس داکت اسپیلت ال جی در کرج

داکلت اسپلیت ال جی یکی از معتبرترین برندهای کولر گازی است که در ایران وجود دارد. برای تعمیر این دستگاه، باید ابتدا به مشکلاتی که دارد، پی برد. برای مثال، ممکن است که کولر گازی شما به درستی کار نکند و باعث پخش هوای گرم شود. بهتر است در این موارد، به یک سرویس کار پکیج در کرج مراجعه کنید. در کرج، تعداد زیادی مرکز تعمیرات کولر گازی ال جی وجود دارد که می‌توانند به تعمیر کولر گازی شما کمک کنند اما دریافت خدمات از نمایندگی مولتی رایان یک تجربه متفاوت است.

مهم:  برای مقایسه قیمت‌ ها و کیفیت خدمات سرویس داکت اسپیلت ال جی در کرج بهتر است ابتدا نظرات کاربران را درباره مراکز تعمیر مختلف مطالعه کنید. مطمئنا بهترین تصیم را با انتخاب نمایندگی مولتی رایان اتخاذ خواهید کرد.

سرویس داکت اسپیلت ال جی در نمایندگی مولتی رایان

تعمیر کولر گازی در کرج به دلیل اهمیت ویژه‌ای که در فصل‌ های گرم سال دارد، نیازمند خدمات تعمیراتی حرفه ‌ای توسط یک متخصص است. در انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی در این شهر، رعایت نکاتی مانند تجربه و تخصص کارشناسان و قیمت مناسب بسیار حائز اهمیت است. مرکز تعمیر کولر گازی مولتی رایان  در شهر کرج با توجه به تخصص و تجربه کارکنان، به شما کمک می‌کند تا مشکلات کولر گازی خود را برطرف کنید. تعمیرکار ان فعال در این مجموعه در زمینه انجام تمامی تعمیرات مورد نیاز مشتریان تجربه و مهارت کافی دارند.

 

Continue Reading

پکیج کرج

آیا 1سرویسکار پکیج کرج، می تواند دستگاه شما را عیب یابی کند؟

Published

on

بهترین سرویسکار پکیج کرج

وسایل برقی خانگی و اداری، طیف گسترده ای از انواع و مدل های مختلف را شامل می شود. از این رو شاهد تنوع بی حد و حصر در مدل های موجود در بازار هستیم. پکیج ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شامل انواع مدل های مختلف از برند های مطرح در بازار مصرف هستند.  پکیج ها مانند هر وسیله برقی دیگر ممکن است در طول زمان خراب شوند و کیفیت اولیه را نداشته باشند. در این صورت باید به دنبال پیدا کردن سرویسکار پکیج کرج باشید.

 

سرویسکار پکیج کرج

سرویسکار پکیج کرج

 

سرویسکار پکیج کرج چه کاری انجام می دهد؟

برای تعمیر پکیج کرج، اولین کاری که تعمیر کار انجام می دهد، بررسی علت یا علل خرابی سیستم می باشد. پس از مشخص شدن علت اصلی نقص در کارایی پکیج ها، نوبت به تعمیر یا تعویض قطعات پکیج می رسد.  تعویض قطعات پکیج به دو صورت ممکن است:

  • تعویض با قطعه اصلی و اورجینال
  • تعویض با قطعات درجه دو.

برآورد دستمزد سرویسکار پکیج کرج

دستمزد سرویسکار پکیج کرج با در نظر گرفتن چند پارامتر کلیدی محاسبه می شود، از جمله:

  • هزینه رفت و آمد تعمیر کار که بستگی به مسافت دارد
  • تعمیر مدل ها و برند های مختلف پکیج کرج
  • دیواری یا زمینی بودن پکیج
  • تشخیص علت خرابی پکیج کرج که بسته به شدت مشکل دستگاه، هزینه تعمیر پکیج، تغییر می کند.

سرویسکار و تعمیر حرفه ای پکیج کرج 

انواع  پکیج گرمایشی بر اساس سوخت مصرفی نام گذاری می شوند. به طور مثال:

پکیج برقی: این پکیج با قابلیت نصب در منازل مسکونی به دو صورت زمینی و دیواری موجود است ‌، و کاملا بدون سر و صدا عمل می کند.

پکیج گازی: این مدل از پکیج در دو مدل زمینی و دیواری وجود دارد و سوخت مصرفی خود را با گاز تامین می کند. برای نصب در منازل مسکونی و یا محل کار مناسب می باشد.

پکیج گازوئیلی: فقط به صورت زمینی تولید می شود و مناسب موتورخانه است.

پکیج دوگانه سوز: مناسب استفاده در پارکینگ یا پیلوت می باشد و به صورت زمینی تولید می شود.

سرویسکار پکیج کرج با تمامی مدل های سیستم گرمایشی فوق آشنا است. در نتیجه به خوبی می تواند عیب یابی پکیج را انجام داده و مشکل را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند.

 

Continue Reading

دستگاه صنعتی

5 گام طلایی برای تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان

Published

on

تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان

 

یکی از قطعاتی که داخل پکیج بوتان برای حفظ کردن سلامت مصرف کنندگان و همینطور بالا بردن ایمنی دستگاه وجود دارد، کلید حرارتی است. خراب شدن این کلید می‌تواند به عنوان یک معضل برای عملکرد پکیج شناخته شود. افراد باید در صورت مشاهده خرابی دستگاه، حتما نسبت به تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان اقدام کنند.

با توجه به این که خدمات مختلفی توسط نمایندگی پکیج‌های مختلف ارائه می‌شود، پکیج بوتان هم از طرف نمایندگی خود، می‌تواند مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.با مراجعه به نمایندگی های معتبر جهت تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان، می‌توانید مثل گذشته از کارایی دستگاه خود لذت ببرید.

 

کلید حرارتی در پکیج بوتان

کلید حرارتی در پکیج بوتان

 

کلید حرارتی در پکیج بوتان چه نقشی دارد؟

یکی از مشکلاتی که در آبگرمکن‌های قدیمی وجود داشت، مربوط به شعله کاذب بود که باعث فرسوده شدن قطعات می‌گردید. امروزه آبگرمکن‌های جدیدی طراحی شده‌اند که دارای کلید حرارتی هستند. این کلید می‌تواند نقش موثری در کارایی دستگاه ایفا نموده و از بروز مشکلات فنی جلوگیری کند. عملکردی کلید حرارتی در پکیج بوتان به عنوان یک کلید برای قطع و وصل شدن است‌.

یکی از موضوعاتی که در رابطه با نقش کلید حرارتی در پکیج وجود دارد، این است که قطع و وصل شدن‌هایی که توسط این کلید صورت می‌گیرند، با توجه به‌ میزان حرارت تعیین می‌گردند. تعبیه شدن این کلید در پکیج، باعث شده است تا امنیت پکیج بالاتر برود و این به عنوان یک گزینه مثبت برای ساختار پکیج در نظر گرفته می‌شود.

در این قسمت به صورت خلاصه نقشه کلید حرارتی در پکیج بوتان را عنوان کردیم و خوانندگان عزیز را با کارکرد این محصول آشنا نمودیم. مطلب مهم بعدی در مورد بروز مشکلات مختلف در کارایی این کلید و نحوه تعمیر تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان گردآری شده است.   در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات خوبی را در زمینه تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان دریافت نمایید.

آیا تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان، جزء کارهای مهم است؟

مسلما همه ما می‌دانیم که اگر هر وسیله‌ای دچار اختلالاتی در کارکرد خود شود، به خوبی نمی‌تواند کار کند. پکیج بوتان هم مستثنی از این قاعده نیست و ایجاد مشکل در کلید حرارتی آن، می‌تواند تاثیر منفی روی روند کار این دستگاه داشته باشد. تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان باید به سرعت انجام شده و نهایت دقت در انجام این کار در نظر گرفته شود.

اگر هنگام کار پکیج یک عملکرد غیر عادی از آن مشاهده کردید و متوجه شدید که آن عملکرد از کلید حرارتی است، بدون فوت وقت با تکنسین های تعمیر پکیج تماس بگیرید. توصیه می شود هرگز از پکیج بدون داشتن یک سنسور سالم استفاده نکنید.

مراجعه کردن به مراکز معتبر که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات به تعمیر وسایل می‌پردازند، یکی از کارهای مهمی است که باید انجام دهید. حتی برای مدت کوتاهی هم نباید اجازه دهید که کلید حرارتی پکیج خراب بماند.

 

کلید حرارتی در پکیج

کلید حرارتی در پکیج

 

علت خرابی سنسور و نیاز به تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان

علت شایع ای که در رابطه با نیاز به تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان وجود دارد، می‌تواند مربوط به عدم ثبات مشعل باشد. همینطور مشکل دیگر می‌تواند از شیر مغناطیسی باشد. به هر حال بروز مشکل در هر دوی این موارد، نیاز به بررسی و سرویس پکیج در کرج دارد. یکی از اقداماتی که مشتریان عزیز می‌توانند انجام دهند، این است که خدمات پس از فروش و گارانتی پکیج را بررسی کنند. داشتن ضمانت می‌تواند یک مزیت به حساب بیاید و هر شخصی قادر است به راحتی تعمیر پکیج خود را توسط نمایندگی انجام دهد.

بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر پکیج بوتان، به سایت‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید. مقالات متعددی در این زمینه ارائه شده‌اند که هر کدام به نحوی می‌توانند پاسخ دهنده سوالات افراد باشند. همینطور برقراری تماس با مشاوران فروش هم، یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌تواند به سوالات تخصصی در زمینه تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان پاسخ دهد.

 

تعمیر کلید حرارتی در پکیج

تعمیر کلید حرارتی در پکیج

 

سخن پایانی

استفاده کردن از خدمات تعمیرکاران متخصص و حرفه ای، بهترین راهی است که می‌توان با استفاده از آن کلید حرارتی پکیج را تعمیر کرد. تعمیر کلید حرارتی پکیج بوتان اگر به موقع انجام شود، می تواند از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کند و این کار به هر شخصی که پکیج دارد، توصیه می‌شود. استفاده کردن از مشاوره‌های اینترنتی، می‌تواند در وقت افراد صرفه جویی کند و دیگر لازم نیست که مشتریان وقت زیادی را صرف مراجعه حضوری  کنند.  مشاوره تلفنی برای تعمیر پکیج، می‌تواند از پرداخت هزینه‌های رفت و آمد جلو گیری کند.

 

Continue Reading

برترین ها