Connect with us

seo

دیجیتال مارکتینگ

Published

on

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ که به آن بازاریابی اینترنتی نیز گفته می‌شود یکی از روش های تبلیغات در اینترنت به شمار می رود که در دنیای دیجیتالی امروز مشتریان زیادی را به سمت مجموعه‌های مختلف جذب می‌کند. امروزه با توجه به متنوع شدن سبک زندگی افراد، بسیاری از سازمان ها و یا مجموعه ها برای تبلیغ خود از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند که باعث جذب افراد بسیار زیاد به سمت مجموعه می شود.

در این مقاله قصد داریم به دیجیتال مارکتینگ و برخی از نقاط درباره آن بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

دلایل برتری دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در زمان‌های قدیم که استفاده از ابزار اینترنتی چندان رونق و رواجی نداشت، از روش های بازاریابی سنتی برای جذب مخاطبان استفاده می شد. استفاده از روش های بازاریابی سنتی دارای معایب زیادی بود و با به وجود آمدن دیجیتال‌مارکتینگ و ابزارهای دیجیتالی برای معرفی کسب و کار کم کم استفاده از بازاریابی سنتی به پایین‌ترین میزان خود رسید.

یکی از سوالاتی که در این زمینه پیش می‌آید این است که دلایل برتری دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی چیست؟ چرا بازاریابی سنتی به مرور زمان کنار گذاشته شد؟

در پاسخ به این سوال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در بازاریابی سنتی به هزینه های زیاد برای تبلیغات نیاز بود برای مثال یکی از روش های بازاریابی سنتی پخش کردن تراکت در اطراف شهر است که باعث می شود هزینه هایی مانند هزینه چاپ کاغذ و هزینه پخش تراکت ها برای افراد به وجود بیاید، اما در دیجیتال مارکتینگ این هزینه ها تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند.
  • بازاریابی سنتی تنها مختص به مکان خاص بود. برای مثال تنها در محله و یا خیابان خاص می توان از روش های بازاریابی سنتی استفاده نموده اما استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای رونق کسب و کار شما را به تمامی شهرهای مختلف در کشور ایران و حتی به مجامع بین المللی معرفی می کند.
  • در دیجیتال مارکتینگ می توان از خلاقیت بیشتر برای تبلیغ کسب و کار استفاده نمود این در حالی است که در زمان قدیم در بازاریابی سنتی تنها کار و یا محصول و ویژگی های آن عنوان می شدند.
  • زمانی که از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید می توانید رسانه های مولتی مدیای بسیار زیادی را در کار خود برای تبلیغ استفاده کنید برای مثال می توانید از انواع ویدیوها و عکس‌ها و یا پیام های متنی برای کار خود استفاده کنید. در بازاریابی سنتی در اکثر موارد تنها از پیام های مثنی و یا مراجعه حضوری برای تبلیغات استفاده می شد.

برخی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ دارای ابزار متفاوت برای تبلیغ کسب و کار به سایر افراد است که به صورت کلی در دو دسته بندی آنلاین و آفلاین قرار داده می شوند. برخی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

۱.دیجیتال مارکتینگ آنلاین

در این روش همان طور که از نامش پیداست از ابزار آنلاین برای کار استفاده می شود و در واقع برای تبلیغات به اینترنت نیاز است و تبلیغ کنندگان و هم مخاطبان باید اینترنت در اختیار داشته باشند. برخی از ابزارهایی که برای دیجیتال مارکتینگ آنلاین کاربرد دارند عبارتند از:

  • بازاریابی توسط موتورهای جستجو: یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بازاریابی توسط موتورهای جستجو است. در این روش موتورهای جستجو به افراد کمک می کنند که عملیات بازاریابی خود را انجام دهند و او در رتبه‌های برتر گوگل نمایش داده شوند. برای بازاریابی توسط موتورهای جستجو افراد مبالغ خاصی را به گوگل واریز می‌کنند و گوگل آنها را در صفحه اول نتایج جستجو قرار می دهد. در این روش شما می توانید تعیین کنید که می خواهید در چه رتبه ای از نتایج جستجوی گوگل نشان داده شوید و همچنین می توانید تعداد بازدیدکنندگان از سایت را انتخاب کرده و بنابر آن هزینه بپردازید. این کار می تواند به بازاریابی دیجیتال کمک فراوانی کند اما یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد این است که تبلیغ شما تنها برای مدت زمان کوتاه در نتایج اولیه باقی می ماند و سپس به جایگاه اصلی خود برمی‌گردد.
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو که به آن سئو نیز گفته می شود یکی دیگر از روش هایی است که با استفاده از آن می توان به بازاریابی دیجیتال دست پیدا کرد. در این روش متخصص سئو باید در حدود ۳ الی ۶ ماه برای انتقال سایت به صفحه اول گوگل تلاش کند و با استفاده از الگوریتم های مخصوص سئو سعی می کند عملیات خود را انجام دهد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو این است که زمانی که به رتبه های اول گوگل منتقل شوید می توانید برای مدت زمان طولانی از مزایای آن بهره ببرید و مخاطبان بیشتری را به سمت صفحه خود جذب کنید این در حالی است که استفاده از بازاریابی توسط موتورهای جستجو تنها برای مدت زمان کوتاه پاسخگوست.
  • بازاریابی محتوا: برای جذب مخاطبان بیشتر به سمت مجموعه خود می توانید از بازاریابی محتوا استفاده کنید. بازاریابی محتوا یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که در آن افراد سعی می‌کنند محتواهای جذاب برای مخاطبان را تولید نمایند تا مخاطبان به سمت محتوا جذب شوند.
  • بازاریابی درون گرا: در بازاریابی درون گرا مخاطبان به گونه‌ای جذب مجموعه شما می‌شوند که در ابتدا فکر می‌کنند خودشان مجموعه شما را پیدا کرده‌اند و به آن روی آورده اند. در واقع بازاریابی درون گرا به گونه‌ای انجام می شود که مخاطب حس تبلیغات را ندارد و در واقع فکر می کند خودش مجموعه شما را پیدا کرده است.
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی: یکی از مهمترین ابزار دیجیتال مارکتینگ را می‌توان بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی دانست. یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی که برای این منظور به کار برده می‌شود اینستاگرام است. امروزه تبلیغات در اینستاگرام مخاطبان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد زیرا افراد معمولاً در مواقع اوقات فراغت خود از اینستاگرام استفاده می کنند. یکی از مهمترین مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی این است که محصولات شما توسط تمامی مخاطبین دیده می‌شود و حتی افرادی که به محصول احتیاجی ندارند ممکن است با دیدن تبلیغات به سمت خرید و استفاده از آن جذب شوند.
  • تبلیغات کلیکی: تبلیغات کلیکی یکی از ابزارهای نه چندان کارآمد برای دیجیتال‌مارکتینگ به شمار می رود. در تبلیغات کلیکی معمولا مخاطبان مختلف سعی می‌کنند با کلیک کردن بر روی تبلیغات به نوعی نشان دهند که تبلیغات مورد نظر را مشاهده کرده اند. برخی از سایت ها از تبلیغات کلیکی برای کار خود استفاده می‌کنند و به مخاطبانی که بر روی تبلیغات کلیک می‌کنند هزینه ای را برای دستمزد پرداخت می کنند. این کار اصلاً کارآمد نیست و بهتر است مورد استفاده قرار نگیرد.
  • بازاریابی توسط اینفلوئنسرها: اینفلوئنسرهای مختلفی در دنیای مجازی وجود دارند که یکی از روشهای بازاریابی دیجیتال به شمار می روند. در این روش اینفلوئنسرها با مراجعه به محل کسب و کار شما به نوعی شما را معرفی می کنند و اطلاعات بیشتری درمورد شما در اختیار سایر مخاطبان قرار می دهند. برای مثال امروزه اینفلوئنسر های مختلفی برای تبلیغ رستوران ها کار می کنند و رستوران های مختلف را در شهرهای متفاوت به مردم معرفی می کنند.
  • ایمیل مارکتینگ: در برخی از موارد از روش‌های ایمیلی برای دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود. تبلیغات مختلف به صورت یکپارچه به ایمیل افراد مختلف ارسال می شود و افراد می توانند تبلیغات را مشاهده کنند. استفاده از روش مخاطبان چندان زیادی ندارد، زیرا بسیاری از افراد ایمیل خود را چک نمی کنند و یا به تبلیغات این چنینی علاقه ای نشان نمی دهند.
  • بازاریابی از طریق همکاری در فروش: در برخی از موارد برای بازاریابی دیجیتال از روشهای همکاری در فروش استفاده می شود در این روش مخاطب به سمت شما جذب می شود و سپس به او این اطمینان را می‌دهید که اگر با شما در فروش همکاری داشته باشد می‌تواند به درآمد برسد و مخاطب نیز عملیات خود را برای همکاری در فروش انجام می دهد. در بازاریابی از طریق همکاری در فروش افراد معمولاً دارای کدهای اختصاصی مربوط به خود هستند و زمانی که خریداران به داخل سایت وارد می شوند کد اختصاصی مربوط به معرفی کننده را وارد می‌کنند و به این واسطه مجموعه متوجه می شود که چه کسی عملیات فروش را برای او انجام داده است.
  • متریکس: متریکس یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد مخاطبان جذب شده به سمت مجموعه خود را مشاهده کنید. متریکس تمامی این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از مدتی است را می‌توانید متوجه شوید که مخاطبان بیشتر از چه طریقی به ثبت مجموعه شما جذب شده اند و نسبت به تقویت درگاههای ورودی اقدام کنید. از آنجایی که قضاوت هایی که توسط متریکس انجام می شود کاملاً بی طرف است، تمامی داده ها قابل اتکا و باور هستند.
  • ریتارگتینک: طبق مطالعات انجام شده تنها یک درصد از کسانی که به سمت سایت جذب می‌شوند در مرحله اول از آن خرید می‌کنند و ۹۹ درصد باقی ترجیح می دهند از سایت برای دفعه اول خریدی نداشته باشند. ریتارگتینگ به مجموعه ای از فعالیت ها گفته می شود که با استفاده از آنها می توانید ۹۹ درصد باقی مخاطبان را به سمت سایت خود جذب کنید. بهترین روش زمانی که مخاطب برای دفعه دوم به سایت مراجعه می‌کند تبلیغاتی مشابه با مواردی که در دفعه گذشته به دنبال آنها می گشته است برای آن نمایش داده می شود و مخاطب به سمت خرید جذب می شود.
  • استفاده از کوتاه کننده لینک: با توجه به زیاد شدن لینک های موجود در فضای مجازی استفاده از کوتاه کننده لینک می‌تواند تا حدودی بهبود وضعیت کمک کند و مخاطبان زیادی را به سمت سایت شما جذب کند. لینک های کوتاه شده در برخی از موارد در فضای مجازی نمایش داده می‌شوند و همین کوتاه بودن لینک باعث می شود که افراد بتوانند به آسانی آن را به خاطر بیاورند و در سایر موارد از آن استفاده کنند.
  • چت آنلاین: شاید مشاهده کرده باشید که با ورود به سایت های مختلف با کسی برای چت آنلاین برای شما نمایش داده می‌شود. معمولاً این باکس ها حاوی پیام های مانند “سلام چطور می تونم کمکتان کنم” و غیره است. با استفاده از این روش مخاطبان می توانند به راحتی تمامی سوالات خود را از آنلاین بپرسند و دیگر در سایت سردرگم نمی شوند.

۲. دیجیتال مارکتینگ آفلاین

در این روش هیچ گونه نیازی به استفاده از اینترنت نیز با ابزارهای مختلف می توانند تبلیغات را پخش کنند و آن را در اختیار مخاطبان قرار دهند برخی از ابزارهایی که برای تبلیغات دیجیتال آفلاین به کار برده می شوند عبارتند از:

  • رادیو: از زمانهای قدیم تا کنون استفاده از رادیو در مکانهایی مانند منزل و یا ماشین رواج داشته است و یکی از روشهای دیجیتال مارکتینگ آفلاین استفاده از رادیو برای تبلیغات است. امروز استفاده از رادیو مخاطبان چندان زیادی ندارد و تبلیغات ممکن است بازدهی مناسبی نداشته باشند به علاوه از آنجایی که رادیو تنها یک رسانه صوتی است بهتر است از آن برای انجام تبلیغات استفاده نشود.
  • تلویزیون: یکی دیگر از ابزاری که برای دیجیتال مارکتینگ آفلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد تلویزیون است. شاید تا بحال تبلیغات بی‌شماری در تلویزیون را مشاهده کرده باشید که همگی آنها می توانند مثال مناسبی برای دیجیتال مارکتینگ آفلاین به شمار بروند. تلویزیون نسبت به رادیو مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد به علاوه علاوه بر صدا از جلوه های تصویری ویژه برای جذب مخاطبان استفاده می‌شود که باعث پررونق تر بودن تبلیغات تلویزیونی نسبت به تبلیغات رادیویی می شود.
  • بازاریابی تلفنی: در برخی از موارد از روش هایی مانند تماس تلفنی برای جذب مخاطبان استفاده می شود. تماس تلفنی ممکن است از ضبط شده باشد و زمانی که مخاطب تلفن را پاسخ می دهد به صورت خودکار شروع به صحبت کند، در برخی دیگر از موارد ممکن است فرد حقیقی با مخاطب ارتباط برقرار کند و تمامی سوالات او را پاسخ دهد. استفاده از فرد حقیقی در این گونه موارد مناسب تر است اما در برخی از موارد به دلیل هزینه‌های بالای استفاده از افراد مختلف از صدای ضبط شده برای انجام کار استفاده می شود.
  • بازاریابی محیطی ارتقا یافته: در این روش در سطح شهر و یا در جاده ها بیلبوردهای نصب می شود که به تبلیغ کار می پردازند. میزان پاسخگویی این روش می‌تواند به محل نصب بیلبوردها و تناسب آنها با مکانی که در آن نصب شده اند بستگی داشته باشد. برای مثال در شهر تهران در حدود ۴ هزار بیلبورد در تمامی سطح شهر نصب شده‌اند که مخاطبان را به خود جذب می کنند و میزان جذب مخاطبان آنها به رنگبندی و مطالب مندرج در روی بیلبورد بستگی دارد.

دیجیتال مارکتینگ آنلاین بهتر است یا آفلاین؟

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ آنلاین دارای مزایای بیشماری نسبت به دیجیتال مارکتینگ آفلاین است از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در نوع آنلاین دیجیتال مارکتینگ معمولاً مخاطبان بیشتری به سمت استفاده از محصول جذب می شوند، زیرا تنها با چند کلیک ساده می توانند به محصول دسترسی پیدا کنند در حالی که در نوع آفلاین دیجیتال مارکتینگ مشتریان باید به صورت حضوری به محل های فروش مراجعه نموده و محصول را خریداری کنند.
  • در دیجیتال مارکتینگ آنلاین این امکان وجود دارد که فرد تبلیغاتی که پسندیده است را برای سایر افراد ارسال کند و آنها را به سمت استفاده از محصول دعوت کند در حالی که در دیجیتال مارکتینگ آفلاین امکان به اشتراک گذاری تبلیغات وجود ندارد.
  • اگر از روش های آنلاین برای دیجیتال‌مارکتینگ استفاده کنید، می توانید داده های موجود را بسنجید و متوجه می شوید افراد از چه طریقی به سمت شما و مجموعه شما جذب شده‌اند اما در دیجیتال مارکتینگ و آفلاین امکان سنجش برای مدیر مجموعه وجود ندارد.
  • در دیجیتال مارکتینگ آفلاین پیام هایی برای جذب مخاطب ارسال می شود تا مجدداً بتواند از شما خرید کند اما اگر از روش های دیجیتال مارکتینگ آفلاین بهره ببرید، دیگر دسترسی شما به مخاطب قطع می شود و نمی توانید برای او مجددا پیام های تبلیغاتی ارسال کنید.
  • در تبلیغاتی مانند تبلیغ های تلویزیونی افراد معمولاً منتظر هستند تا تبلیغات هر چه زودتر به پایان رسیده و به فیلم و یا سریال مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و به همین دلیل در هنگام پخش تبلیغات توجه چندانی به تلویزیون ندارند، اما در دیجیتال مارکتینگ آنلاین این مشکل تا حدود زیادی کمتر شده است.

آموزش دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است؟

یکی از بحث های مهم در زمینه دیجیتال مارکتینگ نحوه آموزش دادن آن به افراد است. آموزش دیجیتال مارکتینگ معمولاً به دو صورت انجام می شود:

  1. آموزش از طریق دانشگاه ها: یکی از مهمترین روشهای آموزش دیجیتال مارکتینگ این است که افراد به رشته مرتبط با این مبحث در دانشگاه می روند و از این طریق آموزش می بینند. در این روش مجموعه ای از روش های کاربردی برای دیجیتال مارکتینگ به شما معرفی می شود و شما به عنوان یک مدیر مجموعه می توانید با اطلاع از روشهای بازاریابی دیجیتال کار خود را شروع کنید. استفاده از این روش هرچند کاملاً کاربردی است اما به دلیل نیاز به زمان زیاد برای تحصیلات مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از طریق روش‌های جایگزین این کار را انجام دهند.
  2. آموزش از طریق روش های دیگر: امروزه کتاب های آموزشی و پادکست های زیادی در زمینه تبلیغات دیجیتال تولید و روانه بازار شده اند و افراد می توانند با مطالعه آن کتاب‌ها به راحتی به مباحثی درمورد دیجیتال مارکتینگ دسترسی پیدا کنند. موسسات آموزشی مختلف نیز در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کنند و این مباحث را به افراد آموزش می دهند که دوره های کوتاه مدتی دارند. همین موضوع باعث می‌شود افراد استفاده از این روش‌ها را جایگزین سایر روشها نموده و در مدت زمانی کوتاه کار خود را انجام دهند.

وظیفه یک دیجیتال مارکتر چیست؟

در قدم اول یک دیجیتال مارکتر باید هزینه‌های مربوط به تبلیغات دیجیتال مختلف را بسنجد و بودجه کسب و کار را در نظر بگیرد. برای مثال دیجیتال مارکت اگر متوجه شد که کسب و کار مورد نظر بودجه چندانی برای دیجیتال مارکتینگ ندارد، باید استفاده از ایمیل مارکتینگ را در کار خود قرار دهد و اگر بودجه کسب و کار برای سایر تبلیغات مناسب بود از سایر روشهای تبلیغی استفاده می کند.

در قدم بعدی یک دیجیتال مارکتر ماهر باید توجه داشته باشد که چه نوع تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار مورد نظر جوابگوی بهتری دارد، زیرا برخی از روش ها برای کسب و کارها بهتر هستند، در حالی که برای کسب و کار دیگر ممکن است جوابگو نباشد.

برای کسب و کارهای کوچک یک دیجیتال مارکتر در مرحله اول به تولید محتوا می پردازد و محتوای مورد نیاز برای سایت را تولید می کند، البته این کار در کسب و کارهای بزرگتر توسط تولید کننده محتوا انجام می شود.

در مرحله نهایی وظیفه دیجیتال مارکتر این است که میزان پاسخگویی تبلیغات را بسنجد و متوجه شود که آیا تبلیغات برای کسب و کار مناسب بوده است یا خیر. در نهایت دیجیتال مارکتر مخاطبان جذب شده به سمت دیجیتال مارکتینگ را می سنجد.

میزان حقوق دیجیتال مارکتینگ

زمانی که افراد شروع به آموزش دیدن در مورد دیجیتال مارکتینگ می کنند یکی از مهمترین سوالاتی که برای آنها پیش می آید میزان حقوق دیجیتال مارکتینگ است. میزان حقوق دیجیتال مارکتینگ به موارد متعدد بستگی دارد، برای مثال:

  • اگر دیجیتال مارکتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ ماهر باشد و تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد هزینه های بیشتری را برای این کار برای خود در نظر می گیرد در حالی که استفاده از دیجیتال مارکتر هایی که دارای سابقه چندان زیادی نیستند با قیمت مناسب تر انجام می شود.
  • برخی از دیجیتال مارکتر ها علاوه بر تولید محتوای متنی ویدیو نیز تولید می کنند، در این صورت هزینه دیجیتال‌مارکتینگ تا حدود زیادی بالاتر می رود و قیمت تمام شده کار بیشتر می شود.
  • آنلاین و آفلاین بودن دیجیتال مارکتینگ تأثیر بسزایی بر روی حقوق دیجیتال مارکتینگ دارد.

کلام آخر

در این مقاله به دیجیتال مارکتینگ آنلاین و آفلاین به برخی از ابزار مورد استفاده در آنها پرداختیم. امیدواریم خواندن این مقاله تاثیر بیشتری در زمینه شناخت دیجیتال مارکتینگ و روش های آموزش دیجیتال مارکتینگ برای شما داشته باشد تا بتوانید در آینده به عنوان یک دیجیتال مارکتر حرفه ای کار کنید و یا به عنوان یک مدیر مجموعه افراد حرفه ای را برای کار دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

seo

طراحی سایت در کرج

Published

on

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

استفاده از خدمات طراحی وبسایت سبب میشود که:

مراحل با سرعت بیش تری به جلو حرکت نماید. همچنین سبب میشود که روی زمان پایان پروژه حساب نماییدو بودجه ای برای اینکار درنظر گرفته شود. با یک تیم طراحی در ارتباط قرار میگیرید که قبلا تجربه طراحی سایت آموزش آنلاین را دارا میباشد. در مولتی رایان ما میدانیم که چطور یک وبسایت آموزشگاهی موفق خواهد شد. همچنین با همه روند طراحی آن از ابتدا آشنایی داریم. حقیقت این میباشد که طراحی سایت تجاری با طراحی سایت آموزش آنلاین مختلف میباشد تعداد زیادی از طراحان سایت آموزشگاهی اشتباهات ساده را مرتکب میشوند.

اشتباهات ساده در طراحی سایت آموزش آنلاین پشتیبانی کردن اشتباه کاربر:

طراحی سایت آموزش آنلاین باید مورد سلیقه و پسند کاربر باشند.تعداد کلیک های کاربربعد از طراحی سایت آموزش آنلاین باید به کمترین مقدار برسد تا کاربران برای اینکه به اهدافشان برسند دچار سختی نشوند.

حوصله سر بر بودن:

طراحی سایت در کرج آموزش آنلاین باید به شکلی انجام شود که کودکان و نوجوانان را به راحتی به خود جذب نماید. اگر سایت شما فرد را دچار خستگی کند این قشر از جامعه را به راحتی ازدست خواهید داد.با طراحی سایت در کرج آموزشی دانش آموزان با مشکل یادگیری روبه رو نیستند، درحالی که به دلیل انعطاف ناپذیر بودن برنامه های درسی دچار تنفر از یادگیری شده اند و برنامه های درسی شایع را مطابق با ذهنها و مغزها تغییریافته خویش نمییابند.

طراحی سایت در کرج آموزش آنلاین یکی از روش های مناسب برای استفاده میباشد نتایج پژوهشها نشان می دهد که نزدیک به نصفی از افراد جامعه، حس بینایی بهتری دارند و نزدیک به یک پنجم از بهترین حس شنوایی برخوردارند؛یعنی از راه گوش بهتر یاد می گیرند. بیشتر از یک سوم دانش آموزان از راه جنبشی و لمسی یادگیری بهتری دارند.

نمونه سایت آموزش آنلاین در مولتی رایان سایت های آموزشی زیادی را طراحی کرده ایم.یک نمونه سایت آموزش آنلاین پی سی کلاس میباشد. این وب سایت آموزشی همه ی امکاناتی که یک نمونه سایت آموزش آنلاین به آن نیازمند است را در خود جای داده است.بعد از مراجعه به صفحات و وب سایت آموزشی های با دقت از قسمت های مختلف دیدن کنید.این سایتها بزرگ ترین و پربازدیدترین وب سایت آموزشی آنلاین میباشد که توسط تیم مولتی رایان طراحی شده است.

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

در این نمونه سایت آموزش آنلاین دوره هایی موجود است که دانش آموزان میتوانند از آنها استفاده نمایند.

هدف مدیر در وب سایت آموزشی چیست؟

اگر از مدیران یک موسسه آموزشی باشید دارا بودن یک نمونه سایت آموزش آنلاین ایده آل میتواند به شکل شگفت انگیزی در جذب مخاطبان بیش تر و افزایش آمار ثبت نام و برپایی کلاس ها در مرکز آموزشی شما کمک کند. مطمئن باشید در حال حاضر اساتیدی که در موسسه شما مشغول تدریس میباشند با دیدن عکس و رزومه و پروفایل شخصی خودشان در وب سایت آموزشی راضی خواهند بود و از کار کردن در موسسه شما به خود و شما افتخار مینمایند.

تلاش کنید با داشتن وب سایت آموزشی هم استاد و هم دانشجو را، راضی نگه دارید تا سود شما از این راه افزایش یابد پیشرفت تکنولوژی باعث شده تعداد کاربران دنیای اینترنت  هر روزه در حال افزایش است.مسلم است دلخواهتان نیست  این فرصت را برای تبدیل کاربران فضای مجازی به مشتری از دست دهید ! شرکت طراحی سایت در کرج سئو کار برتر این افتخار را  دارد  که از بهترین مجریان طراحی سایت و سئو در کرج باشد. در کرج طراحی سایت ارزان و با کیفیت و امنیت بالا در شرکت سه سوت وب ارائه می شود.

مزیت های طراحی سایت :

آیا شما مدیر یک کسب و کار هستید اما وب سایت ندارید؟اگر جواب مثبت است، تقریبا می توان گفت کسب و کار  شما وجود ندارد!

اجازه دهید به توضیح مختصری از مزیت های طراحی سایت در کرج بپردازیم.اهمیت طراحی سایت در دنیای امروز  در کرج بر کسی پوشیده نیست. دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم  دنیای  مدرن است ، تقریبا همه افراد در اینترنت به دنبال اطلاعات هستند. اگر کسب و کاری دارید ، نیازم دارید برای برقراری ارتباط بهتر و مستمر با مشتریان خود  یک سایت برای خود طراحی کنید دارندگان کسب و کار، چه بزرگ و چه کوچک،میتوانند برای خود یک وب سایت داشته باشند. هجوم کاربران و  پیشرفت چشمگیر تکنولوژی به سوی دنیای بی کران اینترنت امری  انکار ناپذیر  است.

بازار تبلیغات این روزها :

بازار بسیار داغ میباشد در فضای مجازی  که از  بین یک طراحی سایت حرفه ای روشی متناسب برای تبلیغات صاحبان کسب و کار و نشان دادن محصولاتشان به مشتریان میباشد. شرکت مولتی رایان در کرج با امکانات جدید با اینکه دارای هزینه طراحی سایت مناسب است همچنین آماده انجام انواع سفارشات طراحی سایت  کرج و سراسر جهان میباشد. طراحی سایت در کرج ارزان و با کیفیت بسیار زیاد را فقط از مولتی رایان بخواهید. با دیدن نمونه کارهای طراحی وب سایت کرج شرکت مولتی رایان به حقیقت این مطالب را خواهید فهمید.

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

طراح سایت حرفه ای در کرج:

شرکت مولتی رایان از بهترین و حرفه ای ترین تیم تخصصی طراح سایت در کرج استفاده میکند.

طراحی سایت در کرج با:

گرافیک زیبا

امنیت بالا

ریسپانسیو بودن سایت

و …

از ویژگی های طراحی سایت در کرج میباشد.

برای سفارش دادن طراحی سایت در کرج، اول یک جلسه مشاوره رایگان برای فهمیدن دقیق نیاز مشتری و راهنمایی کردن او صورت میگیرد قالب های گرافیکی عمومی یا اختصاصی با توجه به درخواست مشتری طراحی میشود.

استفاده از امکانات پیشرفته و به روز :

در سایت شما مدیریت وب سایت را برای کارفرما آسان تر مینماید. ضمن اینکه باعث ماندن کاربردر سایت شما میشود. مسلما” هیچ چیزی با ارزش تر از جذب کاربران نیست! شرکت طراحی سایت مولتی رایان آماده ارائه خدمات طراحی سایت  در کرج با امکانات فوق العاده می باشد.طراحی وبسایت در کرج را به شکل دارای هدف پایه گذاری کرده است تاروش های کسب و کارهای قدیمی و سنتی را به سطح جدیدی ارتقاء بدهد.

مولتی رایان:

شرکت طراحی سایت ارزان در کرج در تمامی ی زمینه ها و برای تمامی سلیقه ها آماده ی ارائه طراحی سایت حرفه ای و سئو سایت تضمینی میباشد…

هزینه طراحی سایت در کرج متناسب درکنار کیفیت بالای سایت:

دو موضوع مورد توجه کارفرمایان است که میتوانید با مولتی رایان به این مهم به آسانی دست یابید.

از خوبی های طراحی وب سایت کرج میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

۱_ایده های نو

۲_افزایش مشتریان

۳_مقرون به صرفه بودن

۴_دسترسی به اطلاعات تازه برای مشتریان

۵_داشتن کیفیت بالا در شرکت طراحی وب سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

اولین هدف مولتی رایان طراحی سایت در کرج:

کیفیت پایین، صدمات بسیاری را به کسب و کار شما وارد خواهد نمود در نتیجه با توجه به این مطلب باید برای نصب و خرید و راه اندازی سایت به شرکت های معتبرو متخصص در زمینه طراحی سایت در کرج مراجعه کرد که شرکت مولتی رایان از همه جهات آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی میباشد.

یکی از مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می شوند:
پشتیبانی خیلی ضعیف شرکت های طراحی سایت کرج میباشد.هزینه های طراحی وب سایت برای پشتیبانی به نوع خدمات که به شما عرضه میکند وابسته است. مولتی رایان خدمات پشتیبانی فنی را مدتی به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهد.مولتی رایان شرکت طراحی سایت حرفه ای و ارزان، در همه ی مراحل پروژه همراه شماست!

طراحی سایت فروشگاهی:

یکی دیگر از فعالیت های مولتی رایان شرکت طراحی وب سایت ارزان در البرز، تولید و گسترش فروشگاه اینترنتی میباشد با استفاده از این نرم افزار شما بدون ذره ای جابجایی و هدر دادن وقت میتوانید خریدهای خود را به شکل کامل و عالی انجام دهید. اگر قصد راه اندازی سایت فروشگاهی کارآمد و موفق را دارید و نمیدانید از کجا و چطور باید شروع کنید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Continue Reading

seo

سئو وردپرس

Published

on

سئو وردپرس

سئو وردپرس

سئو وردپرس به چه معناست؟

سئو SEO خلاصه شده عبارت [Search Engine Optimization]میباشد و به مجموعه اقداماتی میگویند که با استفاده از آن ها میتوانید وبسایت خودتان را با کلمات کلیدی که مورد نظرتان است به صفحه اول گوگل برسانید.

سئو چیست؟
سئو چیست؟

آموزش سئو وردپرس:

آموزش سئو وردپرس به شما کمک مینماید تا در هر شرایطی توانسته به کسب درآمد برسید. از زمانی که کرونا به کشور وارد شد بسیاری از کسب و کار ها به سمت دنیای دیجیتال روی آوردند. اما باید دانست موفقیت در این راه فقط با داشتن یک سایت بدون ذره ای مهارت و تجربه ای امکان پذیر نمیباشد

همچنین شما با آموزش سئو میتوانید به آسانی هر سایتی را به صفحه اول گوگل ببرید و هم به موفقیت آن کسب و کار کمک نمایید و هم درآمد خود را افزایش دهید. بعد آموزش سئو وردپرس در این مسیر به موفقیت شما کمک فراوانی میکند. در این حرفه میتوان از متخصصینی که در شهرهای خود به عنوان نمونه آموزش سئو وردپرس در کرج و تهران فعالیت مینمایند کمک بگیرید تا میزان موفقیت شما چند برابر شود.

سئو وردپرس چگونه است؟

فعالیت هایی که برای افزایش یافتن ورودی گوگل و موتور های جستجو انجام میگیرد سئو یا بهینه سازی وردپرس گویند. وردپرس یک سلاح چند حرکتی نمیباشد و به تنهایی نمیتواند جایگزین یک سئوی تاثیرگذارتر باشد و در کنار آن باید برای بهبود سئو وردپرس سایت خود تلاش نمایید ساده بودن سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما کمک مینماید تا در تولید محتوا و انتشار یافتن آن زمان کمتری را صرف نمایید.

نکته قابل توجه این است که بسیاری از ابزار های مورد استفاده سئو به صورت پیش فرض در وردپرس رعایت شده است. بخش زیادی از آن به بحث سئو تکنیکال مختص میشود ولی آن چیزی که به وردپرس جذابیت می بخشد امکان بهبود یافتن جنبه های مختلف سئو تکنیکال میباشد.

سئو وردپرس

سئو وردپرس

سئو وردپرس یعنی چه؟

سئو تکنیکال:

سئو تکنیکال به تمامی کارهایی گفته میشود که برای آسان تر شدن اسکرول موتور های جستجو و خزنده ها در یک سایت به انجام میرسد و بیش تر به دولوپر ها و کد نویسان سایت مرتبط است و باید آن را رعایت نمایند.

البته این موضوع را نیز باید بدانید که یک سئوکار باید اطلاعات مورد نیاز در هر بخش را داشته باشد و بتواند با بخش های دیگر ارتباط برقرار نماید تا با مشکل مواجه نشوددریافت کردن نمایندگی سیٔو بین شرکت ‌های ‌مختلف رقابت‌ نزدیکی درجریان میباشد و آن‌هاهمیشه در‌تلاش برای جلو زدن از یکدیگر هستند. شرکت ‌هایی که به ‌بهترین شکل از شبکه ‌اینترنت برای توسعه و رشد کسب ‌و کار خود استفاده نمیکنند از بقیه رقیبان‌خود عقبتر میمانند و ممکن ‌میباشد تعداد زیادی ‌از مشتریان ‌خود را از دست بدهند. رسیدن ‌به این چنین ‌اهداف به تنهایی با کمک کارشناسان ‌ماهر امکان ‌پذیر میباشد.

چرا انجام طراحی‌ و سئوسایت بسیار دارای اهمیت میباشد؟

اکنون در دوره ‌ای زندگی مینماییم که به عصر ارتباطات مشهور است در واقع سرعت رشد کردن ‌اینترنت در زندگی ‌روزمره مردم دور از تصور بود. در حال ‌حاضر استفاده ‌از شبکه اینترنت و فضای ‌مجازی در‌ قالب:

شبکه ‌های اجتماعی

سایت ‌ها

و…

نقش‌ پر رنگی در امور ‌مختلف دارند.

این ‌موضوع خیلی خوب نشان ‌دهنده مقدار زیاد اهمیت ‌استفاده از شبکه اینترنت در فضای کسب ‌و ‌کار میباشد. این‌که بسیاری ‌از افراد پیش از پیدا کردن یک‌ فروشگاه و شرکت برای خرید ‌کالا و استفاده کردن از خدمات ‌آن شرکت یا فروشگاه را در فضای‌ مجازی و موتور های جست و جوگر مثل گوگل جست و جو می‌نمایند برای آنها به یک عادت تبدیل شده است و در مراحل‌ بعدی به‌ شکل حضوری اقدام به بررسی و جست‌ و‌ جو مینمایند.

این ‌موضوع از نگاه کارفرمایان هم دور ‌نمانده و تعداد زیادی از شرکت‌ های تجاری و فروشگاه‌ های ‌معتبر فعالیت ‌خود را در ‌اینترنت گسترش داده و یا تنها به ‌صورت ‌مجازی فعالیت مینمایند. شرکت ها و فروشگاه ‌هایی که فقط به ‌صورت‌ حضوری فعالیت می نمایند در دسترس تعداد ‌کمی از افراد قرار دارند. به‌ نظر میرسد یکی‌ از مهم‌ ترین دلایلی که موجب میشود کارفرما های کسب‌ و ‌کار ها به‌ طرف سئو سایت هدایت شوند هزینه ‌های بسیار وترسناک تبلیغات است. در ادامه به مقدار بیشتری با سئوکار وردپرس آشنا میشویم از بهترین شرکت های فعال در بخش سئوکار وردپرس شرکت مولتی رایان است

سئو وردپرس

سئو وردپرس

ویژگی نرم افزار وردپرس چه چیزهایی است؟

از بهترین نرم افزار های محتوای متنی وردپرس است.بیش ترین صفحات وب برای مدیریت کردن محتوا از این نرم افزار استفاده مینمایند . بسیاری از  سایتهای خارجی و داخلی ازاین نوع نرم افزار استفاده مینمایند.پیشینه این نرم افزار فراوان نیست اما بین صفحات کسب کار توانسته جایگاه خود را پیدا نماید.

پس از منترشدن و گسترش یافتن این نرم افزار ،علاقه به یاد گیری این نرم افزار بین همه افراد افزایش یافت به شکلی که افراد زیادی به شکل حرفه ای برای یاد گیری این نرم افزار پرداختند. در حال حاظر افرد متخصص سئو وردپرس به کمک این نرم افزار ، تازه ترین وبهترین روشهای بهینه سازی سایتهارا به صاحبان کسب و کار ارائه دهند.

افراد متخصص سئو وردپرس چه کارهایی میتوانند انجام دهند؟

متخصصین سئوکار تلاش مینمایند که به همه ی کسب و کار ها و بهبود یافتن وب سایتشان کمک  نمایند.به کمک این افراد متخصص میتوانید کالاها و خدمات و محصولات عرضه شده در صفحات وب را مورد توجه افراد بیشتری قرار داد.سئو کاران ورد پرس از جدیدترین روشها اگاه میباشندو راهبردهای وجود داشته را مورد رسیدگی قرار میدهند . بعد از رسیدگی به همه راه کارها و راهبردهای متناسب با هدف های مورد نیاز کسب و کارها بهترین حالت را به کار گرفته تا بتوانند وب سایت شمارا در صفحه ی اول موتور های جستجو مثل گوگل ببینید .

سئو وردپرس

سئو وردپرس

از مهمترین وظایف سئوکار  وردپرس چیست؟

برای موفقیت سئوکارها در کارهای خود ،باید دانش و مهارت به اندازه کافی داشته باشند . این شغل در مدارس یا دانشگاه اموزش داده نمیشود ،کسانی که علاقه دارند این حرفه را یادبگیرند با مطالعه  مقاله های اساتید و کلاسهای اموزشی آنلاین یا حضوری و کوشش خود در این حرفه سطح و تجربه خود را بالا میبرنند . بعد از یادگیری پایه و اصل و به توانایی رسیدن در این رشته ،افراد متخصص کارها برای منتخب سازی بالای وب سایتها انجام میدهند

اعم از :

۱=تدوین راهکار های لازم برای بهبود یافتن صفحات وب

۲=توانایی کامل برای کار با تمام ابزار های برنامه مدیریت محتوای وردپرس.

۳=بازبینی کامل کلید واژه ها و استفاده ضروری از آنها برای پیشرفت کردن و رتبه بندی صفحات وب .

۴=مشخص نمودن هدفها به منظور ارزیابی و مقدار پیشرفت که به کمک معیار ها قابل اندازگیری میباشد

افراد متخصص سئوکار وردپرس برای رسیدن به دانش لازم تا وب سایتها را بهبود ببخشندچه کاری انجام میدهند؟

افراد متخصص در این زمینه به سبک های متفاوت کار را در این زمینه شروع کرده اند.با توجه به اینکه برای این تخصص رشته دانشگاهی در ایران وجود ندارد که به این حرفه مرتبط باشد. علاقه مندان به این حرفه مهارتها و تلسط در این عرصه را از راههای متفاوتی به دست می اورند.در اینجا قصد داریم تا نگاهی بیش تر و دقیق تر به خصوصیات و مهارتهای لازم برای سئو کاران حرفه ای به وردپرس بیاندازیم . اگر صاحب کسب و کار هستید ،قبل از اینکه از یک سئو کار وردپرس  در کرج و تهران کمک بخواهید حتما این موارد را برسی نمایید

سئو وردپرس

سئو وردپرس

علاقه و پشتکار:

تمام اشخاصی که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت مینمایند باید علاقه مند به این حرفه باشند. دستیابی به تسلط و پیشرفت در این زمینه به طور تکی انجام میشود ،همه ی افرادی که در اینکار تخصص دارند با آگاهی در این راه قدم برداشته اند.

Continue Reading

seo

آموزش سئو

Published

on

آموزش سئو

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با گوشه ای از کاربرد های سئو، انواع آن، آموزش سئو، سئو تکنیکال و مزایای آن آشنا کنیم تا یاری کوچکی در این دریای بیکران برای شما باشیم.

در دنیای امروز با گسترش کسب و کار های آنلاین در بستر اینترنت بسیاری از افراد به فعالیت در این حوزه و داشتن وبسایت روی می آورند. یکی از مهم ترین عوامل در راه رسیدن به رضایت مخاطب و موتور های جستجو سئو می باشد.

به بیان ساده تر فرض کنید شما یک سایت زیبا و مناسب کاربران طراحی کرده اید اما هیچ بازدید کننده ای ندارد مانند این است که در مکانی مغازه بزنید که هیچ رهگذری از آن جا عبور نمی کند پس برای اینکه سایت شما به موفقیت و پیشرفت دست پیدا کند باید مخاطبان خود را با آن آشنا کنید. در این راستا سئو بهترین کمک را به شما ارائه می دهد.

سئو چیست؟

سئو SEO خلاصه شده عبارت Search Engine Optimization می باشد و به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با استفاده از آن ها می توانید وبسایت خودتان را با کلمات کلیدی مورد نظرتان به صفحه اول گوگل برسانید.

سئو چیست؟

سئو چیست؟

آموزش سئو

آموزش سئو به شما کمک می کند تا در هر شرایطی بتوانید به کسب درآمد برسید. از زمان ورود کرونا به کشور بسیاری از کسب و کار ها به سمت دنیای دیجیتال روی آوردند. اما باید بدانید موفقیت در این راه فقط با داشتن یک سایت بدون هیچ مهارت و تجربه ای امکان پذیر نخواهد بود.

همچنین شما با آموزش سئو می توانید به سادگی هر سایتی را به صفحه اول گوگل برسانید و هم به موفقیت آن کسب و کار کمک کنید و هم درآمد خود را افزایش دهید. پس آموزش سئو در این مسیر به موفقیت شما کمک شایانی می کند.

در این زمینه می توان از متخصصینی که در شهر خود به عنوان مثال آموزش سئو در کرج و تهران فعالیت می کنند کمک بگیرید تا میزان موفقیت شما دو چندان شود.

سئو وردپرس چیست؟

فعالیت هایی که برای افزایش ورودی گوگل و موتور های جستجو انجام می گیرد سئو یا بهینه سازی وردپرس می گویند. وردپرس یک سلاح چند کاره نیست و به تنهایی نمی تواند جایگزین یک سئوی موثر باشد و در کنار آن باید برای بهبود سئو وردپرس سایت خود تلاش کنید. ساده بودن سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما کمک می کند تا در تولید محتوا و انتشار آن زمان کمتری را صرف کنید.

نکته قابل توجه این است که بسیاری از ابزار های مورد استفاده سئو به صورت پیش فرض در وردپرس رعایت شده است. بخش عظیمی از آن به بحث سئو تکنیکال اختصاص دارد اما آن چیزی که وردپرس را جذاب می کند امکان بهبود جنبه های مختلف سئو تکنیکال است.

سئو وردپرس چیست؟

سئو وردپرس چیست؟

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال به کلیه اقداماتی گفته می شود که به منظور آسان تر شدن اسکرول موتور های جستجو و خزنده ها در یک سایت انجام می شود و بیشتر به دولوپر ها و کد نویسان سایت مربوط می شود و باید آن را رعایت کنند. البته این را هم باید بدانید که یک سئوکار باید اطلاعات لازم در هر بخش را دارا باشد و بتواند با دیگر بخش ها ارتباط برقرار کند تا با مشکل مواجه نشد.

مزایای سئو تکنیکال

بسیاری از افراد با آن که تمام نکات تولید محتوا و لینک سازی را رعایت می کنند ولی باز هم مورد توجه گوگل قرار نمی گیرند و رتبه خوبی در بین رقیبان کسب نمی کنند. یکی از عوامل مهمی که باید به بررسی آن پرداخت سئو تکنیکال است.

به طور کل سئو تکنیکال پایه ای برای نتیجه گرفتن از سئو داخلی و خارجی سایت است و همچنین با کد های برنامه نویسی، مسائل فنی سایت، ربات ها و با عوامل مربوط به موتور های جستجو در ارتباط است.

یکی از نکات مهم سرعت سایت است. از فاکتور های مهم که در رتبه گوگل تاثیر گذار است سرعت سایت می باشد که برای این مورد رعایت قوانین و استاندارد های سئو تکنیکال امری مهم و ضروری است.

انواع سئو

سئو انواع مختلفی دارد که بعضی از آن ها به پیشرفت سایت کمک می کنند بعضی دیگر به ضرر سایت می باشد. اما در کل بهینه سازی یک سایت به کمک سه روش انجام می شود که در ادامه این بخش هر کدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

سئو کلاه سفید

در واقع می توان سئو کلاه سفید را همان سئو ارگانیک دانست. در این روش بهینه سازی، تمامی اصول و شرایطی که گوگل مشخص کرده رعایت می شود. این روش به زمان و کار بیشتری نیاز دارد اما امنیت و پایداری کار شما را می تواند تضمین کند.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه کاملا خلاف انتظارات گوگل عمل می کند. چرا که این روش یک سایت را به سرعت به صفحات ابتدایی گوگل می آورد اما از آن جایی که در آن از روش های نادرست و خلاف استفاده می شود. ریسک بالایی دارد و ممکن است هر لحظه با شکست مواجه شود.

سئو کلاه خاکستری

همان طور که از اسم آن مشخص است روشی میانه بین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه می باشد. در این روش افراد سعی دارند سئو کلاه سیاه را به جای کلاه سفید به گوگل نشان دهند. به طور مثال مقاله ای را از سایت دیگر بر می دارند کمی در آن تغییرات ایجاد می کنند و به عنوان محتوایی نو معرفی می کنند.

آموزش سئو وردپرس

از جمله مواردی که باید از همان ابتدای راه اندازی یک سایت به آن توجه شود آموزش سئو وردپرس است. باید تنظیمات مربوط به سئو را در وردپرس اعمال کنید تا بتوانید نتیجه مطلوبی از بهینه سازی سایت به دست آورید.

بسیاری از صاحبان سایت به دنبال افزایش ورودی گوگل از طریق بهینه سازی سایت و تولید محتوا هستند. اما خوب است بدانید قبل از هر چیز باید نکات کلیدی سئو وردپرس بر روی سایت اعمال بشود تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید.

آموزش سئو وردپرس در کرج
آموزش سئو وردپرس در تهران
آموزش صفر تا صد سئو

نکته قابل توجه این است که شما می توانید با آموزش صفر تا صد سئو میزان بازدید کنندگان سایت خودتان را افزایش دهید که باعث می شود موتور های جستجو و کاربران مشتاق شوند تا سایت شما را بازدید کنند و ارزش و اعتبار سایت شما را افزایش دهد و برای مخاطبان بیشتری به نمایش بگذارد. این موضوع از مهم ترین عواملی است که بک کسب و کار برای پیشرفت به آن نیاز دارد.

آموزش سئو وردپرس

آموزش سئو وردپرس

آموزش سئو در وردپرس

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا آموزش سئو در وردپرس با دیگر سیستم های مدیریت محتوایی تفاوت دارد یا خیر؟ در جواب به این پرسش باید گفت خیر، آموزش سئو در وردپرس و بهینه سازی سایت با دیگر سیستم ها مشابه می باشد.

اما یک تفاوت مهم دارد که آن ساده بودن سئو در وردپرس است. زیرا افزونه هایی را در اختیار شما قرار می دهد. هر چند این افزونه ها در آموزش سئو وردپرس انقدر هم تاثیر نمی گذارد. چرا که شما با یادگیری نکات و قواعد می توانید آن را به بهترین شکل مدیریت کنید و از آن بهترین نتیجه را به دست آورید.

جمع بندی

در انتها امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را در مسیرتان راهنمایی کند و بتوانید با به کار گیری این مطالب بهترین نتیجه ممکن را برای کمک به کسب و کارتان به دست آورید. اما به یاد داشته باشید برای موفق شدن باید همواره به تلاش خود ادامه دهید تا بتوانید از دیگر رقیبان حوزه فعالیت خود پیشی بگیرید.

Continue Reading

برترین ها