ریپورتاژ آگهی
ریپورتاژ آگهی
ریپورتاژ آگهی
ریپورتاژ آگهی

هیچ کسی نمی‌تواند منکر تاثیر مثبت تبلیغات بر رشد کسب و کارها شود؛ برای تبلیغ و بازاریابی انواع کسب و کارها نیز روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این شیوه های تبلیغاتی ریپورتاژ آگهی است؛ یعنی تبلیغی از محصولات، خدمات یا به طور کلی سایت خود را در در قالب یک متن خبری بنویسید؛

سپس آن متن را در یک سایت خبری یا هر سایت دیگری درج کنید. نتیجه چنین اقدامی افزایش فروش و بهبود بخشی به رتبه سایت خواهد بود.

ریپورتاژ آگهی

اگر دقیق‌تر می‌خواهید بدانید که ریپورتاژ آگهی خبری چیست باید بگوییم که در واقع یک متن و نوشته‌ است؛ که با مانور دادن بر ویژگی های کار و تجارت شما به معرفی خدمات یا محصولتان می‌پردازد. به اضافه این که یک خبر را درباره کسب و کار شما اطلاع رسانی می‌کند؛ البته به گفته کارشناسان سئو کار برتر بهتر است که این خبر حقیقی باشد.

در غیر این صورت ممکن است بعدها دستتان رو شده و موجب سلب اعتماد مشتریان شود. در مجموع ریپورتاژ آگهی را به نام رپورتاژ خبری نیز می‌شناسند. سپس باید به سراغ سایت های معروف و پربازدید خبری یا سایت های مرتبط با حوزه کسب و کارتان بروید؛ چرا که این سایت ها بهترین مکان برای انتشار ریپورتاژ آگهی شما محسوب خواهند شد.

ناگفته نماند که لازم است در متن آگهی تعدادی از کلمه‌های کلیدی هدف به سایت شما لینک شود. توجه داشته باشید که ریپورتاژ آگهی تاثیر قابل توجهی بر بهبود سئوی سایت می گذارد. به خصوص که اگر به دنبال بک لینک گرفتن به طور طبیعی و دائمی هستید؛ پیشنهاد می کنیم حتماً برای درج آگهی ریپورتاژ اقدام کنید. البته که می توانید صفر تا صد نوشتن و انتشار این آگهی تبلیغ را به کارشناسان ما در مولتی رایان بسپارید.

 

نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی خبری

پیش از تولید آگهی رپورتاژ بد نیست با نحوه نوشتن آن آشنا شوید. یک ریپورتاژ آگهی زمانی به نتایج مطلوب ختم خواهد شد که فاکتورهای زیر در آن رعایت شده باشد:

  • سبک نوشتاری آگهی کاملاً خبری بوده و تنها به اطلاع رسانی بپردازد. به هیچ وجه در متن رپورتاژ نباید علناً به تبلیغ بپردازید؛ چرا که ذهن مردم در مقابل تبلیغات مستقیم گاردهای دفاعی دارد. خواندن، شنیدن یا دیدن تبلیغات این پیام را برایشان دارد که قرار است پول با ارزش و زحمت کشیده‌شان را خرج کنند!
  • رعایت اصول و قوانین سئوی نوشتاری
  • اگرچه پیاده سازی اصول سئو در متن آگهی، اهمیت فراوانی دارد؛ اما حتماً در نوشته خود مخاطب و احساس او از خواندن این جملات را نیز در نظر بگیرید. خودتان را جای خواننده بگذارید و جمله های اثر گذار خبری به کار ببرید. به جرأت می‌توان گفت که برانگیختگی مخاطب از نظر احساسی مهم‌تر از سئو بودن متن ریپورتاژ است.
  • ریپورتاژ آگهی خبری را در حدود 1000 کلمه بنویسید.
  • حواستان باشد که تقریباً 4 لینک در متن رپورتاژ بگذارید.
  • دست کم یه عکس جذاب و گویا در متن آگهی خود قرار دهید.
  • مهم‌تر از همه این که توجه داشته باشید لینک‌های به کار رفته در ریپورتاژ آگهی بر کلیه کلیدی خاصی مانور دهد. طبیعتاً چنین اقدامی نیازمند دانش تخصصی است. در نتیجه پیشنهاد می دهیم حتماً در زمینه ریپورتاژ آگهی از مشاوره رایگان سئو کار برتر استفاده نمایید.
نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی خبری
نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی خبری

ریپورتاژ آگهی و کمک به بهبود سئوی سایت

چنانچه خواهان بالا بردن سئوی سایت خود به کمک ریپورتاژ آگهی  خبری هستید؛ باید متن رپورتاژ را بر اساس کلیه اصول سئو بنویسید. یعنی رعایت کامل اصول زیر:

  • چگالی کلمه‌های کلیدی اصلی
  • کلمه‌های کلیدی مشابه و هم خانواده
  • کلمه‌های کلیدی بلند
  • روان و خوانا بودن متن
  • عنوان بندی با کلمه‌های کلیدی بلند
  • استفاده از کلمات کلیدی در ابتدای عنوان و متن و…

انتشار ریپورتاژ آگهی در سایت های ناشر اگر  با اعمال این اصول باشد، به نتیجه دلخواه شما ختم خواهد شد؛ یعنی از یک سو نرخ بازدید سایت افزایش یافته و از سوی دیگر سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. توجه داشته باشید این بهبود در یک سری کلمه‌های کلیدی خاص صورت می گیرد؛ یعنی همان کلماتی که در متن ریپورتاژ آورده و به سایت خود هایپر لینک نموده‌اید.

اکنون که به اهمیت رپورتاژ خبری بر سئوی سایت پی برده اید؛ شاید نوشتن یک متن سئو شده برایتان مشکل باشد. در این صورت می توانید کلیه مراحل تولید ریپورتاژ آگهی را به کارشناسان ما در مولتی رایان واگذار نمایید. حتی امکان ارائه متن دلخواه از طرف شما و سئونویسی آن از جانب همکاران ما نیز  فراهم است.

 

قیمت رپورتاژ آگهی | تعرفه رپورتاژ خبری

نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی در این مطلب معرف حضورتان قرار گرفته است؛ به اضافه این که دیگر می‌دانید ریپورتاژ خبری چیست. اکنون نوبت به کسب اطلاع از قیمت ریپورتاژ آگهی می‌رسد. قیمت این تبیلغات بسته به فاکتورهای مختلفی متفاوت خواهد بود. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رسانه انتخابی‌تان به اضافه مخاطبان آن رسانه.

روی هم رفته بالا بودن قیمت رپورتاژ آگهی خبری در یک سایت را نمی‌توان به معنای بازدهی صد در صدی تبلیغ در آن سایت دانست. بلکه عوامل بسیار زیادی بر این بازدهی و نتیجه بخشی اثر گذار خواهند بود. کارشناسان مولتی رایان ضمن تهیه و ارائه تعرفه رپورتاژ خبری فرصت دریافت مشاوره تلفنی رایگان را نیز فراهم کرده‌اند.

به این ترتیب ابتدا قیمت تولید محتوای ریپورتاژ به شما اعلام خواهد شد و سپس کلیه راهنمایی‌های لازم در اختیارتان قرار می‌گیرد. به طوری که در نهایت قادر به سفارش رپورتاژ آگهی خبری ایده آل خود خواهید شد.

قیمت رپورتاژ آگهی | تعرفه رپورتاژ خبری
قیمت رپورتاژ آگهی | تعرفه رپورتاژ خبری

ریپورتاژ آگهی و ویژگی‌های سایت‌های منتشر کننده آن

همان طور که گفته شد هدف از از رپورتاژ آگهی خبری معرفی کسب و کار، محصول، خدمات و… است. این معرفی در چارچوب یک اطلاعیه خبری بوده و در سایت های پر بازدید منتشر می‌شود. شما عزیزان می‌توانید کلیه مراحل تولید محتوای رپورتاژ و انتشار آن را به متخصصان ما در مولتی رایان محول نمایید؛ طبیعتاً انتخاب سایت ناشر ریپورتاژ نیز شامل خدمات ما  می‌شود.

بنابراین دیگر خودتان بابت تولید و انتشار رپورتاژ آگهی خبری هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت. منتها بد نیست آشنایی مختصری با ویژگی‌های بارز سایت‌های منتشر کننده ریپورتاژ آگهی خبری داشته باشید. بگذارید این طور بگوییم که تیم مولتی رایان به منظور ثبت آگهی رپورتاژ با توجه به موارد زیر به انتخاب سایت‌ می‌پردازد:

  • الکسا
  • سن دامنه
  • اتوریتی
  • مرتبط بودن با موضوع سایت شما

 

انتخاب سایت ناشر رپورتاژ آگهی بر اساس الکسا

در خصوص الکسای سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی باید بگوییم که هرچه این رتبه بندی بالاتر باشد؛ احتمال بازدید مستقیم کاربران از سایت شما نیز بیشتر خواهد شد.

انتخاب سایت ناشر رپورتاژ خبری آگهی بر اساس سن دامنه

در انتخاب سایتی برای انتشار آگهی ریپورتاژ لازم است به سن دامنه آن نیز توجه نمایید؛ یعنی ترجیحاً به سراغ سایت‌هایی بروید که سن دامنه آنها بیشتر است.

انتخاب سایت منتشر کننده رپورتاژ بر اساس اتوریتی

مورد دیگری که در گزینش سایت منتشر کننده آگهی ریپورتاژ باید در نظر بگیرید، اتوریتی سایت منتخب است. هرچه این اتوریتی بیشتر باشد سئوی سایت شما بهبود بیشتری خواهد یافت؛ چرا که سایت‌هایی با اتوریتی بالاتر بیشتر مورد اعتماد گوگل هستند.

درج رپورتاژ آگهی خبری در سایت‌های مرتبط

اگر بنا باشد کسب و کار خود را از طریق رپورتاژ  به مردم بشناسانید؛ چه بهتر که آگهی تبلیغ خود را در سایت‌های مرتبط و مشابه منتشر کنید. چنانچه موفق به یافتن  سایت‌هایی پر بازدید در حوزه کاری خود نشدید؛ در این صورت می‌توانید به سراغ سایت‌های خبری بروید و اقدام به انتشار ریپورتاژ خبری نمایید.

سخن پایانی

ریپورتاژ آگهی خبری یک شیوه تبلیغاتی غیر مستقیم است. بر اساس این شیوه یک متن خبری درباره کسب و کار، محصول، خدمات و روی هم رفته سایت خود را در سایت دیگری منتشر می کنید. سایت ناشر باید جزو سایت‌های نسبتاً معروف و پربازدید باشد. تولید محتوای ریپورتاژ نیازمند رعایت اصولی مهم است.

از جمله اصول و قوانین سئو یعنی چگالی کلمات کلیدی، به کار بردن کلمه‌های هم خانواده با کلمه کلیدی اصلی و… از طرفی افزون بر متن اصلی باید فکری برای عنوان رپورتاژ نیز نمایید. لازم به ذکر است یک عنوان صحیح و اصولی برای ریپورتاژ آگهی باید حاوی 130 الی 170 حرف باشد. به اضافه این که نباید از به کارگیری کلمه کلیدی اصلی در عنوان مقاله غافل شوید. عنوان ریپورتاژ را که انتخاب کردید، سپس باید یک چکیده یا مقدمه برای متن خود بنویسید. این مقدمه باید  خواننده را برای مطالعه متن اصلی ریپورتاژ آگهی ترغیب کند.

توصیه می‌کنیم در چکیده مقاله خود به بیان گزیده‌ای از مهم‌ترین اطلاعات متن اصلی و همچنین موضوع تبلیغ خود بپردازید. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی‌های بیشتر نیز می‌توانید با مشاوران سئو کار برتر تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *